Wednesday, Mar 30, 2022

صفحه نخست » علی آقا مطهری! زیاد برای زنان گاز فلفل خورده در بیرون استادیوم سینه چاک نده!؛ ف. م. سخن

0835C852-BFD9-4077-944F-6592DD3DB4F7.pngچند روز پیش، از زنانی که بلیت تماشای مسابقه فوتبال ایران و لبنان را در مشهد خریداری کرده بودند، و به شوق دیدن فوتبال ملی، با اجازه ی مخصوص، برای دیدن «همین یک مسابقه» به دم در استادیوم رفته بودند با چک و لگد و گاز فلفل استقبال شد و سگان حکومت اسلامی مانع از ورود آن ها به استادیوم شدند.

به دنبال این فاجعه -که چون تن مان گرم است هنوز متوجه عظمت و درد آن نشده ایم- علی مطهری، تخم و ترکه ی «استاد» مرتضی مطهری در توییتی با حالتی غمگنانه نوشت:
«مایه سرشکستگی برای جمهوری اسلامی است که ابتدا بلیت ورود به ورزشگاه برای بازی ایران و لبنان در مشهد را به بانوان می‌فروشند و بعد، از ورود آنها جلوگیری و برخی را با گاز فلفل پذیرائی می‌کنند. رییس‌جمهور به‌عنوان مجری قانون اساسی، رئیس قوه قضاییه به‌عنوان مدعی‌العموم و نمایندگان مشهد در مجلس به عنوان مدافعان حقوق ملت باید اقدام کنند و در اسرع وقت وجوه دریافتی بازپرداخت و خاطیان مجازات شوند. به‌جای سرزنش طالبان در موضوع رفتار با زنان، رفتار آنها را تقلید می‌کنیم!»

البته علی آقا، بیشتر غمگین «سرشکستگی» جمهوری اسلامی است تا سرشکستگی زنان ایرانی، و البته اولین چیزی که از رییس جمهور آدمخوار جمهوری اسلامی می خواهد، «باز پرداخت وجوه دریافتی» از زنان بابت بلیت مسابقه است «بعد» مجازات خاطیان که دار و دسته ی سرکوبگر شاهِ خودمختارِ خراسان، حضرت آیت الله سید احمد علم الهدی هستند و زور دستگاه حکومت مرکزی به ایشان و سربازان گمنام منطقه ی مستقل و آتش به اختیار ایشان هم نمی رسد.

برای جلوگیری از تطویل کلام به همین نکته بسنده می کنیم که شازده ی جناب مطهری، که از طالبان انتقاد ضمنی می کند ظاهرا خبر ندارد که بابای نامحترم اش، خودش تئوریسین طالبان ایرانی بوده، و اسلام واقعی را در سی و دو سه جلد مجموعه آثار کت و کلفت به ما نشان داده که شکوفه ها و بعدها میوه ی سمی تئوری های او به زور به خورد مردم ایران داده شده و چه بگوییم از نظر جناب «استاد» در باره ی چهارشنبه سوری که خرافات است و نباید برگزار شود و «فیلم محلل» که نباید پخش شود و الا آخر....

علی آقا!
زن برای شما اسلامی ها یک شی است. یک عامل شهوترانی و ارضای غرایز جنسی. او باید زیر حجاب باشد و خانه نشین باشد و با همان حجاب هم به استادیوم نرود تا خدای نکرده، وقتی جناب عالی و جنس نر اسلامی به خانه بر می گردد، شهوت جنسی اش با دیدن زنان دیگر آسیب نبیند و کم نشود و مثل حیوانی درنده و گرسنه روی جنس ماده اش بپرد.

الان به من خواهند گفت این چیزها را خطاب به علی آقا ننویس که او چند درجه بهتر از تندروهای اسلامی ست و اصلاح طلب است و می تواند کاری کند که ان شاءالله زنان اجازه پیدا کنند در یکی از مسابقات درجه سه ی فوتبال در استادیوم حضور پیدا کنند و اصلاح طلبان هم به همین مقدار «اصلاح» دل خوش کنند و بگویند تلاش های ما باعث شد تا زنان بتوانند به دیدن مسابقه ی ایران و گینه ی بیسائو بروند.

نه عزیز من. کار شما خراب تر از آن است که با این ترفندها بتوانید اسلام بی آزار پدر بزرگ مادر بزرگ ها را مجددا در دل اکثریت مردم ایران، حتی مردم مومن زنده کنید.

همین زنانی که گاز فلفل می خورند تا حق شان را از شماها بگیرند، با مقاومت شان چنان خدمت شما ها خواهند رسید که نفهمید از کجا خورده اید و چه بلایی بر سر خودتان و اسلام سیاسی جنایتکار تان آورده اید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy