Tuesday, Mar 29, 2022

صفحه نخست » کیک تولد دردسرساز برای کریم انصاری‌فرد

کوبیدن کیک تولد، انصاری‌فرد را مصدوم کرد

ایران اینترنشنال - تولد کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش فوتبال ایران که در اردوی تیم ملی برگزار شد برای لژیونر فوتبال ایران با دردسر همراه بود.

ttt.jpgدر جشن تولد مهاجم تیم ملی که دیشب (دوشنبه) برگزار شد، یکی از بازیکنان تیم ملی کیک تولد را به صورت انصاری‌فرد زد که شیئی در کیک وجود داشت و باعث آسیب‌دیدگی چشم این بازیکن شد.

انصاری‌فرد به همین دلیل به بیمارستان منتقل شد و بخشی از صورتش بخیه خورد. بر اساس معاینات و مداوای صورت گرفته که دیشب انجام شد خطرى برای انصاری فرد وجود ندارد و طبق اعلام کادر سرپرستی و پزشکى وضعیت مهاجم تیم ملى هم اکنون مطلوب بوده و این آسیب دیدگی، نگران کننده نیست.

حادثه در جشن تولد کریم انصاری فرد

بعد از ضیافت شام ملی‌پوشان فوتبال ایران به میزبانی هتل پردیسان مشهد، شاگردان دراگان اسکوچیچ در اقدامی روحیه‌بخش تصمیم به برگزاری جشن تولد کوچکی برای کریم انصاری‌فرد گرفتند تا این ستاره‌ی باتجربه، شمع کیک ۳۳ سالگی‌اش را فوت کند.

بعد از برگزاری جشن تولد، برخی از بازیکنان تیم ملی تصمیم گرفتند تا کیک تولد را به صورت انصاری‌فرد بکوبند و به نوعی صورت این بازیکن باتجربه را کیک‌مالی کنند.

اتفاقی که با یک حادثه برای کریم انصاری‌فرد همراه شد و یک شی کوچک که در کیک موجود بود به صورت مهاجم تیم ملی برخورد کرد و باعث خراشیدگی پلک او شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy