Friday, Apr 8, 2022

صفحه نخست » عصبانیت بازجوخبرنگار از تماس تلفنی مسیح علی نژاد

bazjoo_040722.jpgمسیح علی نژاد در اینستاگرام نوشت: خطاب به بازجو خبرنگاران صدا و سیما تکرار میکنم؛ این همه برنامه علیه من ساختید ولی از یک تلفن ساده‌ی من اینچنین وحشت دارید؟

بالای پنجاه برنامه و گزارش و خبر علیه من ساختید اما جرات روبرو شدن با خودم را ندارید چون بازجو هستید، نه خبرنگار و به همین دلیل ما را تنها فقط زمانی که زندانی سپاه پلید شما باشیم می‌پسندید.

ما به این اقتدار پوشالی شما و به این وحشتی که توی دل و جان شما نشسته می‌خندیم. شما نه فقط از من، بلکه از تک تک زنان و مردانی که شجاعانه خطاب به مقتدای‌تان خامنه‌ای فریاد می‌زنند«دیکتاتور برو گمشو» وحشت دارید.

شما از مادران دادخواهی که شمع تولد فرزندان‌شان را با آرزوی سرنگونی جمهوری اسلامی فوت می‌کنند وحشت دارید، شما حتی از قاب عکس و سنگ قبر بچه‌های شان هم وحشت دارید، شما از پدران دادخواه وحشت دارید، شما حتی از شکستن بغض یک پدر داغدیده در برابر دوربین خودتان وحشت دارید. شما از زنان معترض به حجاب اجباری وحشت دارید، شما از ورزشکارانی که به جای دستبوسی خامنه‌ای دنباله‌ روی ملت ایران هستند وحشت دارید، شما از کارگران معترض، از معلمان معترض، وحشت دارید. شما حتی از جانبازان و خانواده‌های شهیدی که سالها از نام شان برای سرکوب ما استفاده کردید وحشت دارید، شما از نوجوان‌های مدرسه‌ای که به شستشوی مغزی‌تان تن نمی‌دهند وحشت دارید، شما از دانشجو، از کشاورز، از همه‌ی مردمی که فهمیدند جمهوری اسلامی رفتنی است وحشت دارید.

شما حتی از سایه خودتان هم وحشت دارید. و چقدر این وحشت شما از یک ملتی که دیگر برده نیست لذت بخش است. در ضمن شماره تلفنت را همکاران خودت در همان صدا و سیما به ما ضد انقلاب‌ها فرستادند یعنی اوضاع شما انقدر خراب است که از درون خودتان هم علیه خودتان شورش خواهند کرد، شما حتی از اطرافیان و نزدیکان خودتان هم وحشت دارید.

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy