Thursday, Apr 7, 2022

صفحه نخست » هیچ چیز در ماجرای کشتن دو طلبه در مشهد مشکوک نیست!؛ ف. م. سخن

AA3A4167-48B5-43CC-BEE1-44FFE8291C2B.pngدو روز پیش، جوانی افغانی سه طلبه را در صحن امام رضا با چاقو مضروب کرد که یکی از طلبه ها همان روز و دیگری امروز مُرد.

من چندان علاقه ای به تئوری توطئه و تحلیل بر اساس خبرهای احتمالا جعلی ندارم، ولی دیروز اطلاعاتی موثق اما بدون سند مشخص به دست من رسید که دلیل معقولی برای این کشتار ارائه می داد.

امروز دیدم کانال «سرانه» به نکات مشکوک این ماجرا پرداخته که اگر درست بنگریم کاملا صحیح است ولی من با قاطعیت می توانم بگویم که در این ماجرا هیچ چیز مشکوکی وجود ندارد!

جوانی کارگر و حاشیه نشین، سه طلبه ی «مشخص» و «همکار» و «آشنا با هم» را که عکس سه نفره هم با هم دارند، کارد زده است.

این جوان اگر قصدش آخوندکشی بود، در حرم امام رضا انواع و اقسام آخوند موجود هست که ارتباطی هم با هم ندارند و می توانست «رَندوملی» سه تن از آن ها را بزند.

دوم این که چرا با دردسر بخواهد کارد را وارد حرم کند و در صحن این کار را انجام دهد؟

سوم این که دلیل این انتخاب مشخص چه بوده است؟

چهارم این که وقتی شما کسی را بخواهید با کارد بزنید ضربه را به بالا تنه ی او وارد می کنید. در این مورد، چرا جوان کارد را بر آلت جنسی آخوند فرود آورده است؟

پنجم این که اگر این عمل «تروریستی» باشد -که این ادعا بسیار مسخره و خنده دار است-، چرا تروریست مزبور بعد از ضرب و جرح آخوندها در جای خود می ایستد تا اتفاقا نه ماموران نظام، که یک زائر از پشت او را بگیرد؟

ششم این که کانال «سرانه» دقیقا به فیلم عجیبی که بعد از این حادثه منتشر شده اشاره کرده و گفتنی ها را در این باره گفته است.

هفتم این که اگر موضوع، جدال شیعه و سنی بوده چرا طالبان رسما و سریعا این اقدام را محکوم کرده است؟

...................

به این دلایل و دیگر دلایلی که خوانندگان می توانند با دیدن عکس ها و فیلم ها به این دلایل اضافه کنند، هیچ موضوع مشکوکی در این رابطه وجود ندارد و جوانی قطعا با دلایل «شخصی» اقدام به این عمل کرده و پای این کار نیز ایستاده است.

آقایان جمهوری اسلامی عادت کرده اند که برای هر داستانی، پای استکبار جهانی و صاحبان مذاهب دیگر و ضد انقلاب را پیش بکشند و داستان هایی بسرایند که نه سر دارد نه ته، در نهایت هم با گذر زمان جوانک را بی آن که معلوم شود حرف اش چه بوده بالای دار خواهند کشید و خلاص....



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy