Sunday, Apr 10, 2022

صفحه نخست » اظهارات جنجالی محمدحسین فرحبخش در رادیو:می خواستند از فرهاد اصلانی انتقام بگیرند

دفاع محمدحسین فرحبخش از فرهاد اصلانی

محمدحسین فرح‌بخش؛ تهیه کننده مطرح سینمای ایران در گفتگو با برنامه رادیویی سینما معیار ضمن دفاع از فرهاد اصلانی درباره حواشی اخیر تاکید کرد که در بیست سالی که با این بازیگر رفاقت دارد.

farahbakhsh_041022.jpgمحمدحسین فرح‌بخش؛ تهیه کننده مطرح سینمای ایران در گفتگو با برنامه رادیویی سینما معیار ضمن دفاع از فرهاد اصلانی درباره حواشی اخیر تاکید کرد که در بیست سالی که با این بازیگر رفاقت دارد هیچوقت چنین رفتاری از او ندیده است و تمامی این حواشی برای خراب کردن او است. ممکن است بازیگری با شخصی در پشت صحنه بداخلاقی کرده باشد مثلا دادی زده باشد که این را هم من تایید نمیکنم و آن شخص برای انتقام شخصی دست به همچین کاری زده است.

فرحبخش همچنین دررابطه با روایت‌هایی از آزار جنسی که روز به روز افشا می‌شود نیز می‌گوید برخی از امضا کنندگان این بیانیه تحت فشار بوده‌اند، اشتباه کردند و نمی‌دانستند که تا این حد این موضوع پیچیده می‌شود.

او در پایان با اشاره به اینکه بیش از ۶٠ فیلم سینمایی تولید کرده می‌گوید: الان که با شما صحبت میکنم زبان روزه هستم و قسم میخورم که در پشت صحنه هیچ یک از آثارم چنین چیزی را ندیدم. البته به ندرت شنیدم که آدم‌های دست چندم شاید این کار‌ها را انجام دهند./ سینما نوین



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy