Sunday, Apr 17, 2022

صفحه نخست » دادگاه نوجوان حزب‌اللهی در شعبه ویژه اطفال برگزار شد

en17.jpgانصاف نیوز - عبدالصمد خرمشاهی، وکیل مهرشاد سهیلی خبر داده است که جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهامات «تحصیل مال نامشروع» و «غصب عنوان» و «جعل سند» موکلش در شعبه ویژه اطفال برگزار شده است.

بی بی سی - آقای سهیلی که پیشتر در برخی از رسانه‌های ایران از وی با عنوان "نوجوان حزب‌الهی" یاد شده بود، با اتهاماتی نظیر "تحصیل مال نامشروع"، "غصب عنوان" و "جعل سند" روبروست.

این متهم کمتر از "۱۸ سال" سن دارد و به همین دلیل به گفته آقای خرمشاهی دادگاه او در شعبه‌ای از دادگاه کیفری قم که "ویژه اطفال هم" است، برگزار شده است.

خبرگزاری ایسنا به نقل از آقای خرمشاهی گزارش کرده است که موکلش اتهامات را "تکذیب" کرد و گفته است که که "اقداماتش همواره خیر و در جهت کمک به فقرا بوده است."

قرار است رای این پرونده طی "روزهای آینده صادر" شود؛ این متهم در نیمه بهمن ماه پارسال بازداشت شد.

مهرشاد سهیلی کیست؟

بر اساس آنچه در مطبوعات و خبرگزاری‌های ایران منتشر شده مهرشاد سهیلی متولد سال ۱۳۸۳ در شهر موسیان از توابع استان ایلام در غرب ایران، است.

بعضی گزارش‌ها و تصاویری که از او در رسانه‌های ایران منتشر شده او را در حال دیدار با مقام‌های این کشور و یا روحانیون بلند پایه نشان می‌دهد.

بعضی از رسانه‌های اصولگرا زندگینامه او را منتشر کرده بودند و حتی به او لقب "جوانترین فرمانده" را هم داده بودند؛ او مدتی فرمانده یکی از قرارگاههای جهادی وابسته به سپاه پاسداران بود.

آقای سهیلی در سال ۹۸ زمانی که ۱۵ سال داشت از کتاب زندگینامه خود با عنوان "ستاره‌ای از غرب" رونمایی کرد.

بعضی روزنامه‌های ایران از جمله فرهیختگان گزارش‌هایی را در نقد فعالیت‌های او منتشر کرده‌اند.

از جمله مواردی که در رسانه‌های ایران به عنوان فعالیت‌های "پوششی" او منتشر کرده‌اند، "توزیع رایگان نان و غذا"، "تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان" و همچنین "تعمیر دهها هزار خانه" برای افراد محروم بوده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy