Sunday, Apr 24, 2022

صفحه نخست » یک ساعت ماساژ جنسی در تهران، ۵۰۰ هزار تومان

pen24.jpg یک ساعت ماساژ با خدمات جنسی در تهران ارزان‌تر از یک ساعت ماساژ معمولی در جنوب ترکیه است

ایندیپندنت فارسی - «ماساژ همراه با انواع خدمات جنسی»؛ قاعدتا چنین جمله‌ای را در میان تبلیغ‌های رنگارنگ و گسترده مراکزی که خدمات ماساژ ارائه می‌دهند نمی‌توان دید، اما این به‌معنای سخت بودن دسترسی به ماساژ جنسی در دل جمهوری اسلامی ایران نیست.

طی بیش از یک دهه اخیر که تعداد مراکز ارائه خدمات ماساژ در ایران روزبه‌روز گسترده‌تر شده است، انواع ماساژ جنسی هم به خدمات این مراکز اضافه شده که البته مشتریان خود را هم دارد. این خدمات را یک یا دو ماساژور (بنا به خواسته افراد) تحت قالب ماساژهای هپی‌اند، فول‌بادی و بادی‌توبادی عرضه می‌‌کنند.

البته این نوع خدمات را تمامی ماساژورها و مراکز خدمات ماساژ ارائه نمی‌دهند. به ویژه خدمات ماساژی که در برخی استخرها و باشگاه‌های ورزشی ارائه می‌شوند، کمتر اقدام به ارائه خدمات جنسی (در این مراکز) می‌کنند. اما همان ماساژ را می‌توان در برخی مراکز یا در خانه، همراه با خدمات جنسی دریافت کرد. میزان و نوع این خدمات، متناسب با هزینه‌ای که فرد پرداخت می‌کند، متفاوت خواهد بود.

در حال حاضر هزینه ماساژ هپی‌اند (پایان خوش) در یکی از مراکز تخصصی ماساژ در محدوده غرب تهران، توسط ماساژور زن حرفه‌ای برای یک ساعت، حدود ۶۰۰ هزار تومان است. در همین مرکز قیمت یک ساعت ماساژ معمولی حدود ۳۰۰ هزار تومان است. اما برآوردهای انجام‌شده نشان می‌دهد نرخ متوسط یک ساعت ماساژ همراه با هپی‌اند در تهران حدود ۵۰۰ هزار تومان است. در حال حاضر قیمت یک ساعت ماساژ معمولی بدون خدمات هپی‌اند و سکس، در شهری مثل آلانیا در جنوب ترکیه بیش از ۲۰ دلار است. البته این نرخ در برخی از دیگر مراکز ماساژ همین شهر به بیش از ۳۰ دلار در ساعت هم می‌رسد. برمبنای این، یک فرد در پایتخت ایران ماساژ حرفه‌ای به همراه هپی‌اند را ارزان‌تر از یک ماساژ معمولی در جنوب ترکیه دریافت می‌کند.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

در ماساژ هپی‌اند، پس از ماساژ کل بدن، ماساژگیرنده با کمک ماساژور به ارگاسم می‌رسد. این بخش آن‌طور که یکی از دریافت‌کنندگان این ماساژ به ایندیپندنت فارسی گفته، متناسب با پولی که فرد می‌پردازد، می‌تواند در یک یا دو مرحله انجام شود.

اما قیمت دریافت ماساژ همراه با سکس کامل، کمی گران‌تر است. هزینه دریافت این نوع ماساژ که اصطلاحا آن را بادی‌‌تو‌بادی می‌نامند، برای یک ساعت حدود یک‌میلیون تومان است. البته این قیمت متناسب با نوع مرکز ارائه‌دهنده این خدمات، محله و منطقه‌ای که این مرکز در آن واقع شده و مهم‌تر از آن، فردی که این خدمات را ارائه می‌دهد، متفاوت است. نکته دیگری که در قیمت‌گذاری این خدمات اثرگذار است، تعداد ماساژورهاست.

آن‌طور که گفته شده، قیمت دریافت ماساژ بادی‌توبادی (ماساژ همراه با سکس کامل) توسط یکی از مراکز در محدوده شمال تهران توسط دو ماساژور به‌طور همزمان (یک زن و یک مرد)، حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای یک ساعت است. متناسب با تقاضای فرد، این خدمات می‌تواند توسط دو ماساژور مرد یا دو ماساژور زن و یا حتی سه ماساژور همزمان، انجام شود. این قیمت‌ها در مراکز شمال تهران بالاتر است، به‌طوری‌که یک ساعت ماساژ همراه با هپی‌اند (بدون ماساژ بادی تو بادی) توسط ماساژور حرفه‌ای تا دو میلیون تومان هم عرضه شده است و متقاضیان خود را دارد.

گفته می‌شود برخی افراد که تخصص حرفه‌ای در زمینه ماساژ ندارند هم صرفا با هدف کسب درآمد از محل ارائه خدمات جنسی تحت عنوان ماساژور، در این حوزه فعالیت می‌کنند.

یکی از زنان ماساژور که در یک سالن ماساژ در تهران به مشتریان خود خدمات ماساژ هپی‌اند هم ارائه می‌کند، به ایندیپندنت فارسی توضیح داد: «چند سال قبل یک دوره چندماهه ماساژ را در تایلند گذراندم، در آنجا ما آموزش مربوط به انواع ماساژ برای نواحی مختلف بدن را گذراندیم که ماساژ آلت جنسی هم بخشی از آن بود. ما در این بخش آموزش می‌دیدیم که چگونه با ماساژ، فرد را به ارگاسم برسانیم.»

او اضافه کرد: «در حال حاضر برخی افراد بدون داشتن تخصصی در این حوزه، ماساژ دادن را از طریق اینترنت می‌آموزند و خود را به عنوان ماساژور معرفی می‌کنند اما عمده خدماتی که ارائه می‌دهند، در حوزه خدمات جنسی است و به معنای واقعی ماساژور نیستند.»

اما ماساژ همراه با خدمات جنسی تنها در دسترس پایتخت‌نشینان نیست و در اغلب شهرها، به‌ویژه کلان‌شهرها نیز رواج دارد. قیمت یک ساعت ماساژ بادی‌توبادی در مشهد ارزان‌تر از تهران و حدود ۶۰۰ هزار تومان است. در شیراز هم گفته می‌شود این نوع خدمات ماساژ را در مراکزی نسبتا بهتر، با حدود ۸۰۰ هزار تومان می‌توان دریافت کرد. در این شهرها هم قیمت‌ها متناسب با حرفه‌ای‌بودن فرد و محل ارائه این خدمات متفاوت است.

البته گفته می‌شود برخی مراکز برای ارائه این نوع از خدمات ماساژ، به هیچ‌وجه حاضر به پاسخگویی تلفنی در مورد آن به مشتریان نیستند و برخی از آن‌ها این خدمات را صرفا به مشتریانی که می‌شناسند ارائه می‌کنند.

این نوع از ماساژ را برخی آژانس‌های مسافرتی برای گردشگران خارجی‌ای که به ایران می‌روند نیز تامین می‌کنند. یک منبع آگاه در این مورد می‌گوید: «حداقل اطلاع داریم که دو آژانس مسافرتی بزرگ برای گردشگران خارجی‌ای که در قالب تور به ایران می‌آورند، ماساژ همراه با سکس را در صورت تقاضای آنها، تامین می‌کنند.»

گفته می‌شود باتوجه به وضعیت اقتصادی ایران و رشد فقر، تعداد افرادی که وارد این حوزه کاری می‌شوند، افزایش یافته است. هم زنان و هم مردانی که یا شغل‌های خود را از دست داده‌اند و یا از تامین نیازهای اقتصادی خود بازمانده‌اند، با یادگیری اصول اولیه ماساژ، اقدام به ارائه خدمات ماساژ جنسی می‌کنند. برخی از این افراد به صورت انفرادی و با استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای انواع خدمات ماساژ تبلیغ می‌کنند و آن را در محل مورد توافق ارائه می‌دهند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy