Monday, Apr 25, 2022

صفحه نخست » پیام دردناکِ رضا رویگری: مرا در آسایشگاه کهریزک انداخته‌اند، کمکم کنید

rougaro_042522.jpgویدیوی شوکه کننده؛ رضا رویگری

من را در خانه سالمندان کهریزک رها کرده اند

رضا رویگری در یک ویدئو که در آسایشگاه کهریزک ضبط شده است، اعلام کرد بدون تلفن همراه و کارت‌های بانکی‌اش در این خانه سالمندان رها شده و نیازمند کمک طرفدارانش است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا رویگری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، از اقامت اجباری خود در خانه سالمندان کهریزک خبر داد و از هوادارنش خواست به او کمک کنند.

رضا رویگری در این ویدئو می‌گوید: «سلام به مردم و طرفداران عزیز. من رضا رویگری هستم و از خانه سالمندان کهریزک با شما صحبت می‌کنم. بعد از شصت سال کار، همسرم من را انداخته این‌جا. نه تلفنی دارم و نه کارت بانکی. نه می‌توانم برای کارم به کسی زنگ بزنم و نه کسی می‌تواند به من زنگ بزند. ممنوع‌الملاقات هم هستم. از همه حلالیت می‌طلبم، اگر کار بدی کردم من را ببخشید. این‌جا برای من مثل زندان می‌ماند. اگر آن طرفداران خوبم که می‌دانم کم هم نیستند به من کمک کنند، ممنون می‌شوم.»

rougari_042522.jpgرضا رویگری رضا رویگری دو سالی می‌شود که به علت عوارض ناشی از سکته قلبی تقریبا از سینما و تلویزیون دور است. در این مدت این همسرش تارا کریمی است که تمام وقت کنار او حضور دارد و از وی پرستاری می‌کند. کریمی که ۲۶ ساله است و ۴۳ سال از رویگری کوچکتر است در گفتگویی درباره ماجرای آشنایی خود و این هنرپیشه خوش مشرب سخن گفته است. وقتی برای استقبال رفتم با رضا آشنا شدم. تارا کریمی که در شیراز با رویگری آشنا شده است.

با اشاره به اینکه قبل از آشنایی نمی‌دانسته وی بازیگر است؛ می‌گوید: من اصلا ایشان را به عنوان بازیگر نمی‌شناختم و هیچ کاری از ایشان ندیده بودم. راستش در افتتاحیه برنامه‌ای در شیراز رضا رویگری به عنوان مهمان دعوت شده بود و دوست من هم وظیفه میزبانی ایشان را برعهده داشت. وقتی برای استقبال از ایشان به فرودگاه رفتیم اولین بار ایشان را دیدم و طی چند روزی که آنجا بودند با هم آشنا شدیم. پدرم مخالف ازدواجمان بود.

تارا کریمی که موقع ازدواج با رویگری فقط ۲۳ سال داشت؛ درباره مخالفت‌های والدینش با این ازدواج بیان می‌کند: پدرم مخالف بود و حتی خواهر بزرگم مدام به من می‌گفت چه اتفاقی افتاده؟ تو که برنامه دیگری برای زندگی‌ات داشتی و نمی‌خواستی ازدواج کنی! اما به هر حال این اتفاق افتاد. خیلی‌ها می‌گفتند رضا جای پدرت است و از این ازدواج حذر کن ولی حرف مردم برایم مهم نبود.

رضا یک خانه داشت که آن را هم برای اینکه پسرش به زندان نیفتد فروخت این زن جوان درباره وضعیت اقتصادی رویگری هنگام ازدواج با وی بیان کرد: زمانی که من با رضا ازدواج کردم تنها با یک حلقه ازدواج کردیم. رضا یک خانه داشت که آن را هم بابت اینکه پسرش به خاطر عدم پرداخت مهریه به زندان نیفتد فروخت. حتی خانه‌ای که در آن ساکن هستیم اجاره‌ای است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy