Saturday, May 7, 2022

صفحه نخست » نامه مهدی نوذر زندانی سیاسی سابق به پرویز پرستویی

nozari_050622.jpgآقای پرستویی بنده به عنوان یک زندانی سیاسی سابق، پیرو اتفاقاتی که در سفر شما در آمریکا رخ داد بر آن شدم چند خطی با شما صحبت کنم اگر بنده را هم با مشت‌های خود مورد نوازش قرار نمی‌دهید!

پرویز خان!
شما در توضیح رفتار خود که صد البته بیشتر به توجیه کودکانه می‌مانست در ویدئوی منتشر شده اذعان داشتید که پیام‌آور صلح بودید و عده‌ای معلوم‌الحال سؤالاتی پرسیدند که پاسخشان مشت‌های گره کرده شما بود!

چگونه باور کنیم کسی که در جواب پرسش ساده‌ای که در واقع سؤال میلیون‌ها ایرانیست اینگونه برافروخته می‌شود، بویی از صلح برده باشد؟
شما اصلا با چه منطقی اشاره به صلح می‌کنید وقتی مشت و ناسزا جای استدلال، حواله می‌دهید؟

جناب پرستویی!
رفتار شما خاطرات بیشماری را در ذهن من زنده کرد، وقتی که برای یک سوال ساده «رای ما کجاست»، ماه‌ها انفرادی و شکنجه را در زندان اوین متحمل شدم! ضربات شما یادآور مرگ ندا آقاسلطان و صورت زخم‌خورده مادر ستار بهشتی بود، در جواب «فرزند مرا چرا کشتید؟» زمانی که جوانان ایران را در خیابان فقط برای سؤالشان که چرا ما مانند مردمان دیگر دنیا حق حیات و کار نداریم به گلوله می‌بندند تداعی گر همین مشت‌های شماست!

آقای پرستویی شما به گفته خودتان پیام‌آور صلح از جانب حکومتی هستید که حتی با مردمان خودش در صلح نیست و کوچک‌ترین انتقادی را با گلوله، باتوم، زندان و مشت‌های گره کرده امثال شما پاسخ می‌دهد. شما نمونه عینی و بارز سرکوبگرانی هستید که چهل سال است کوچک‌ترین سؤالی را با سرکوب پاسخ دادند.

شما نماینده دستگاه پروپاگاندای حکومتی هستید که سه روز در مورد ساقط‌کردن هواپیمای اکراین و کشتن مظلومانه هموطنان‌مان به مردم خود و دنیا دروغ گفت. شما نماینده آشوب‌طلب‌ترین و خونریزترین حکومت تاریخ هستید که طی سه روز هزار و پانصد نفر را کشت، اکنون شما دم از پیام صلح می‌زنید؟

آقای پرستویی علیرغم میل باطنی باید اذعان کنم که همیشه برای هنر شما ارزش قائل بودم ولی متاسفانه ثابت کردید همانند یار و همرزمتان قاسم سلیمانی سرباز خوبی برای جمهوری اسلامی هستید، نه هنرمندی که دلش با مردم است شما حتی توجیه گر خوبی هم برای رفتارتان نیستید.

آقای پرستویی لطفا یک لحظه مشت نزنید اجازه بدهید حرف بزنیم، سوال کنیم، چهل سال است که حکومت ما را زده است. سرکوب کرده است دیگر رمقی نمانده برای مشت‌های شما ...

برگرفته از سایت توانا



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy