Sunday, May 8, 2022

صفحه نخست » هشدار احمدی نژاد به مسئولان

an_050722.jpgسیلی که راه افتاده ، حاصل عملکرد خودتان است / با اطلاع می گویم آمریکا و روسیه می خواهند روی ایران معامله کنند

دولت بهار نوشت: احمدی نژاد بر ضرورت اجتناب مقامات و مسئولان کشور از کوچک شمردن نارضایتی و خشم ملت تاکید کرد و گفت: سیلی که به راه افتاده ، حاصل عملکرد خودتان است و الا ملت ایران، شریف ترین و نجیب ترین ملت در طول تاریخ است و در این چهل و اندی سال، در هیچ جا و از هیچ چیز کم نگذاشته است

مراسم بزرگداشت شهدای تنگستان در روستای قباکلکی استان بوشهر با حضور جمعی از مردم شهرستان اهرم و سخنرانی احمدی نژاد برگزار شد.

احمدی نژاد گفت: ابرقدرت ها در اداره جهان به بن بست خورده اند. آنها با یک توافق پنهانی در صدد برآمده اند تا نظم جدیدی را در جهان برپا کنند. بر اساس این توافق قرار بود روسیه به اوکراین و سپس چین به تایوان حمله کنند و این دو کشور را تصرف کنند و آمریکا هم به سراغ ایران بیاید اما خدا خواست و مردم اکراین مقاومت کردند و در گام اول این نقشه را متوقف کردند.

وی بر ضرورت هوشیاری ملت ها نسبت به تحولات جدید تاکید کرد و افزود: همگان باید هوشیار باشند ‌و بدانند که قطب بندی جدید، یک کار شیطانیست. آنها درتلاش هستند تا کشورها و از جمله ایران، در یکی از این دو قطب تعریف شوند. این قطب بندی جدید، یک فریب آشکار برای چاپیدن ملت هاست. ما در هیچ‌ قطب دیگری جز قطب آزادی، عدالت و دفاع از حقوق انسانها نیستیم.

احمدی نژاد به همدستی قدرتهای شرق و غرب بر علیه ایران در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: من با اطلاع می گویم که این دو قدرت شرقی و آن قدرت غربی دست هایشان در دست هم است و می خواهند روی ایران معامله می کنند و ما را به راحتی می فروشند. هر اتفاق‌ در سیاست خارجی، باید با اطلاع، خواست و اراده ملت توام باشد.

وی به نارضایتی و ناراحتی مردم از وضع موجود اشاره کرد و افزود: یک حکومت جز تامین خواست مردم و رفع مشکلات آنان، هیچ اصالتی، حقی و حقیقتی ندارد. اصل مردمند و حکومت باید اراده، خواست، آسایش و رفاه مردم را تامین کند. اگر مردم از تصمیم حکومت ناراضی و ناراحت باشند ، آن تصمیم هیچ مشروعیتی ندارد و هیچکس هم مجاز نیست بدون نظر مردم هر کاری خواست انجام دهد.

احمدی نژاد بر ضرورت اجتناب مقامات و مسئولان کشور از کوچک شمردن نارضایتی و خشم ملت تاکید کرد و گفت: سیلی که به راه افتاده ، حاصل عملکرد خودتان است و الا ملت ایران، شریف ترین و نجیب ترین ملت در طول تاریخ است و در این چهل و اندی سال، در هیچ جا و از هیچ چیز کم نگذاشته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy