Monday, May 16, 2022

صفحه نخست » استفاده از اتوبوس‌های نیروهای مسلح به جای اتوبوس های شرکت واحد

bus_051722.jpgکیهان لندن - اعتصاب رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران امروز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت وارد دومین روز شد. کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران می‌گویند تا تحقق مطالبات و آزادی کامل همکاران زندانی خود به اعتصاب خود ادامه می‌دهند. گزارش‌ها حاکی از آن است که از بامداد سه‌شنبه، کارگران واحدهای تعمیرگاه و توقفگاه‌ها نیز به رانندگان معترض پیوسته‌اند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد در برخی خطوط اتوبوسرانی شهر تهران اتوبوس‌های متعلق به سپاه و نیروی انتظامی در حال جابجایی مسافران است. همچنین بر اساس گزارش‌ها، عصر دوشنبه بخشی از نیروهای خدمات حمل و نقل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به توقفگاه سامانه چهار شرکت واحد در نازی آباد اعزام شدند تا به آنها آموزش فوری و شبانه برای رانندگی اتوبوس‌های شرکت واحد داده شود.

این گزارش‌ها در رسانه‌های داخلی ایران نیز تأیید شده است. خبرگزاری ایسنا اعلام کرده که به دنبال عدم فعالیت و توقف بخشی از اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، نزدیک به ۷۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های فرماندهی انتطامی در شهر تهران با حضور در مسیرهای مورد نظر، به صورت رایگان در حال خدمات‌رسانی و جابجایی مسافران می‌باشند.

روز گذشته در پی اعتصاب رانندگان اتوبوسرانی تهران شمار زیادی از مسافران در ایستگاه‌ها منتظر مانده و در پی افزایش استفاده مردم از اتومبیل شخصی، تمام خیابان‌های مرکز شهر تهران از بعد از ظهر روز دوشنبه قفل شد.

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

رانندگان اعتصابی خواستار افزایش ۵۷ درصدی دستمزد خود بر اساس مصوبه شورای عالی کار هستند اما شرکت اتوبوسرانی می‌گوید حقوق آنها را ۴۰ درصد افزایش می‌دهد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy