Wednesday, May 25, 2022

صفحه نخست » حسین عبدالباقی زنده است

indep_052522.jpgتیم تحقیقاتی ایندیپندنت فارسی در مصاحبه با دو شخص نزدیک به حسین عبدالباقی، پیمانکار و متهم فراری ساختمان متروپل آبادان به اطلاعاتی دست یافته که حاکی از زنده بودن این شخص است. همچنین، همسر محمد خواجه‌پور مهندس ناظر پروژه متروپل در تماس با منبع رادیو «گوشه کنار» تایید کرده است که عبدالباقی یک ساعت پس از فاجعه با همسرش تماس تلفنی برقرار کرده است.

خواجه‌پور به همسرش گفته است که «امشب حاج حسین به ترکیه می‌آید». همسر مهندس خواجه‌پور ساکن ترکیه است و آقای خواجه‌پور خود اکنون در بازداشت به سر می‌برد. پیشتر سعید حافظی، مدیر مسئول رادیو «گوشه کنار» موضوع زنده بودن حسین عبدالباقی را مطرح کرده بود.

داریوش معمار - عضو تحریریه ایندیپندنت فارسی:


از سوی دیگر، یک منبع که نخواست نامش فاش شود از تماس دادستان آبادان با متهم فراری خبر داد. به گفته این منبع دادستان آبادان به حسین عبدالباقی گفته است که «حکم جلب برایت صادر کرده‌ایم، چند روزی گم و گور شو تا آب‌ها از آسیاب بیفتد».

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

با این وجود، ایندیپندنت فارسی به طور کامل این خبر را تائید یا رد نمی‌کند.

در همین زمینه:

رادیو روشنگر: این عارف دورقی است!

سرپرست سابق خبرگزاری فارس استان خوزستان، مشاور و دوست صمیمی غلامرضا شریعتی استاندار سابق و سردبیر کنونی یک صفحه اینستاگرامی.

او دقایقی قبل اعلام کرد قرار است از جنازه حسین عبدالباقی ویدئوی زنده بگیرد!

کمی بعد گفت شرایط آن وجود نداشته ولی مشاهدات عینی ما دال بر صحت فوت مالک است متروپل است.

تیم خبری عارف دورقی در دو روز گذشته نقش پررنگی در انتشار اخبار دروغ در گروه‌های واتساپی و سردرگم کردن مردم در فضای مجازی داشته است.

وی در زمان حضور شریعتی استاندار سابق خوزستان موفق شد پس از سال‌ها دوباره مدیر روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی خرمشهر شود و اکنون نیز رییس امور اداری آن مجموعه است.

عارف دورقی با حسین حمیدپور نیز دوستی و ارتباط خانوادگی دارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy