Monday, May 30, 2022

صفحه نخست » فرد نزدیک به حسین عبدالباقی: می‌خواهند مقصران اصلی را پنهان کنند

vijeh_053022.jpgیک فرد نزدیک به خانواده حسین عبدالباقی در تماس با ایران وایر می‌گوید همه مقامات کشوری و استانی با هم در تلاش هستند تا انتقادات، مالکان متروپل را هدف بگیرد و به این شیوه خودشان را تبرئه کنند.

این فرد آگاه که به دلایل امنیتی نمی‌خواهد نامش فاش شود می‌گوید: « یک گاوصندوق حاوی مدارک مهمی در دفتر حسین عبدالباقی در محل برج فروریخته متروپل وجود دارد که هنوز پیدا نشده است. به نظر می‌رسد مدارک موجود در این گاوصندوق هم برای مقامات و هم برای خانواده عبدالباقی بسیار حائز اهمیت است.»

او می‌گوید « اینطور به نظر می‌رسد که مقامات با برجسته کردن نقش هولدینگ عبدالباقی در ماجرای متروپل ، می‌خواهند مسببان و عاملان اصلی این فاجعه را از سیبل انتقادها دور کنند.»

این فرد نزدیک به خانواده حسین عبدالباقی با اشاره به عدم اعتماد افکار عمومی به اطلاع رسانی درباره مرگ مالک و پیمانکار اصلی متروپل می‌گوید: « اشتباهات زیادی در روند اطلاع رسانی این فاجعه صورت گرفت. اولی این که بعد از صدور حکم بازداشت برای مالک و سازنده و شهرداران آبادان برخی رسانه‌ها نوشتند که او بازداشت شده است. بعد پیگیری کردند و متوجه شدند چنین نیست و ساعاتی بعد اعلام شد که او در زیر آوار جان باخته. الان هم قرار است مجددا آزمایش دی ان ای تکرار شود و بعد برای خاکسپاری او اقدام کنند.»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

ایران‌وایر به طور مستقل نمی‌تواند ادعاهای مطرح شده توسط این فرد را تایید کند.

صحت گزارش‌های منتشر شده از سرنوشت حسین عبدالباقی توسط رسانه‌های مختلف از سوی افکار عمومی مورد قبول واقع نشده است.

یک فرد مطلع از اعضای کادر درمان آبادان پیشتر به ایران‌وایر گفته بود که در هنگام تهیه گزارش صدا و سیما از تشخیص هویت حسین عبدالباقی « همه کادر دفتری، پزشکی و درمانی را از بیمارستان بیرون کردند. به هیچکس اجازه ندادند، بماند و وقتی گزارش را گرفتند و رفتند، دوباره کادر به سر کار خود برگشتند.»

شمار زیادی از شهروندان و کاربران شبکه‌های مجازی بر این باورند که حسین عبدالباقی با استفاده از نفوذ خود توانسته متواری شود و خبر کشته شدن او درست نیست.

حسین عبدالباقی متولد سال ۱۳۶۰، رییس هیات مدیره هولدینگ عبدالباقی، پیش از این به عنوان کارآفرین برگزیده، چهره ماندگار صنعت، معدن و تجارت و چهره برتر «جشنواره مهارت» برگزیده شده و لقب «خیر امنیت‌ساز» را دریافت کرده بود.

برج ۱۰ طبقه متروپل آبادان روز دوشنبه ۲خرداد۱۴۰۱ فروریخت و موجب مرگ، مصدوم و مفقود شدن ده‌‌ها تن از شهروندان آبادان شد.

در نخستین ساعات روز دوشنبه خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران از رسیدن آمار کشته‌شدگان ریزش برج متروپل به ۳۱ نفر خبر داد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy