Wednesday, Jun 1, 2022

صفحه نخست » واکنش شمخانی به شایعات ارتباط خانواده‌اش با مالک متروپل

shamkhani.jpg ایران وایر - دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، «علی شمخانی»، می‌گوید مردم آبادان در جریان فرو ریختن ساختمان متروپل زیر دو آوار واقعی و روانی مانده‌اند.

آقای شمخانی عصر دیروز در مراسم یادبود جانباختگان متروپل در مسجد ولی‌ عصر تهران، در مورد این دو آوار گفت: «آوار ریزش ساختمان که همه را مات و مبهوت کرد که چه شد؟ چرا شد؟ و آوار روانی هدایت شده توسط رکس‌سازان سلطنت‌طلب خارج‌نشین و امتداد داخلی آن‌ها، دو آواری بود که به شکل همزمان بر مردم آبادان وارد شد.»

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفته در جریان ریزش متروپل مسئولان ملی و محلی «با حداکثر توان مشغول آواربرداری فیزیکی و بررسی ابعاد فنی حادثه» بوده‌اند.

شمخانی گفته است: «در حالی که مسئولین محلی و ملی با حداکثر توان مشغول آواربرداری فیزیکی و در حال بررسی ابعاد فنی موثر در این حادثه بودند، آوارریزان دست به تولید و نشر حداکثری شایعات بی‌اساس به منظور تشویش اذهان مردم زدند.»

👈 مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

اظهارات آقای شمخانی پاسخی غیرمستقیم به گزارش‌های غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر شراکت «موعود شمخانی»، برادرزاده وی، با حسین عبدالباقی، مالک برج متروپل، و وصلت خواهر عبدالباقی با خانواده شمخانی است که گفته می‌شود از عوامل موفقیت هلدینگ عبدالباقی در زد و بند با مقام‌های حکومتی و شهری بوده است.

در پی ریزش متروپل، گزارش‌های متعددی در مورد روابط هلدینگ عبدالباقی، سازنده متروپل، با مقام‌های محلی و دولتی، و پیگیری نکردن گزارش‌های فنی در مورد نواقص متروپل منتشر شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy