Thursday, Jun 9, 2022

صفحه نخست » بازداشت همسر سابق بریتنی اسپیرز در مراسم عروسی با نامزد ایرانیش

10-3.jpgایندیپندنت فارسی - بریتنی اسپیرز هفت ماه پس از پایان دوره سیزده‌ساله قیمومیت پدرش بر اموال و زندگی شخصی او، با سام اصغری ازدواج کرد اما مزاحمت همسر سابق پای پلیس را به عروسی کشاند.

به گزارش پیج‌سیکس این زوج شب گذشته در لس‌آنجلس در یک مراسم خصوصی در منزل شخصی بریتنی ازدواج کردند. عروس یک لباس ورساچه پوشیده بود و گروه کوچکی از دوستان و افراد مشهور از جمله مدونا، پاریس هیلتون در این مراسم شرکت داشتند که جیسون الکساندر همسر سابق بریتنی تلاش کرد مراسم را به هم بریزد.

اگرچه کوین فدرلین، همسر سابق بریتنی که در مراسم حاضر نبود با فرستادن پیامی برای عروس و داماد گفت: «امروز روز بریتنی و سام است و هیچ‌چیزی نباید آن را از بین ببرد» اما همسر سابق دیگر با ورود غیرقانونی به محل برگزاری مراسم پای پلیس را به عروسی باز کرد.

طبق گزارش‌های متعدد، همسر اول خواننده، جیسون الکساندر، تلاش کرد عروسی را به هم بزند و این مزاحمت را به‌صورت زنده در اینستاگرام پخش کرد و طی آن از اسپیرز به‌عنوان «همسر اول من، تنها همسر من» یاد کرد. او گفت: «من شوهر اولش هستم من اینجا هستم تا عروسی را خراب کنم.» مدت کوتاهی پس از دریافت تماس در مورد ورود غیرقانونی، پلیس الکساندر را که برای جرائم دیگری (خرید فروش اموال مسروقه و سرقت) نیز تحت تعقیب بود، بازداشت کرد.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

اسپیرز و الکساندر، در ژانویه ۲۰۰۴ در یک کلیسای کوچک لاس وگاس، ازدواج کردند. پیمانی که به یکی از کوتاه‌مدت‌ترین ازدواج‌های ستاره‌ها تبدیل شد و تنها ۵۵ ساعت دوام داشت اما الکساندر به تلاش خود برای ماندن در زندگی بریتنی خود ادامه داد.

اسپیرز و الکساندر بدون برنامه و با یک تصمیم آنی در ساعات اولیه صبح روز سوم ژانویه ۲۰۰۴ وقتی هر دو ۲۲ ساله بودند در لاس‌وگاس ازدواج کردند. این عقد ۵۵ ساعت بعد باطل شد. الکساندر بعداً ادعا کرد که این اقدام تحت‌فشار مادر بریتنی و مدیر برنامه‌های او بوده است که در بیانیه‌ای اعلام کردند ستاره پاپ «درکی از اقدامات خود نداشت تا جایی که قادر به موافقت با ازدواج نبود.»

الکساندر به نشریه اکسس هالیوود گفت او پس از صحبت با مادر بریتنی و اطمینان از این‌که این زوج همچنان می‌توانند در یک رابطه باقی بمانند، با فسخ ازدواج موافقت کرد.

الکساندر که تلاش کرد به جنبش «بریتنی را آزاد کنید» بپیوندد در یک پادکست گفت: «آن‌ها به من گفتند که اگر قرارداد فسخ ازدواج را امضا کنم، به من و بریتنی اجازه می‌دهند رابطه‌مان را ادامه دهیم و اگر در عرض شش ماه همین احساس را داشتیم، می‌توانیم یک ازدواج درست‌وحسابی داشته باشیم.» الکساندر گفت پس‌ازاین امضا ارتباط آن‌ها کاملا قطع شد و به عقیده او خانواده بریتنی «به خاطر کنترل ثروت او گولشان زدند».

مدت کوتاهی بعدازآن بریتنی با همسر بعدی‌اش کوین فدرلین آشنا شد و ازدواج کرد و تلاش‌های الکساندر برای برقراری دوباره ارتباط به‌جایی نرسید. تا زمانی که با انتشار خبر ازدواج همسر سابقش، دوباره دست‌به‌کار شد.

پس از شایعات فراوان و حدس و گمان‌ها از ازدواج مخفیانه سرانجام دیروز، پنج‌شنبه نشریه پیپل از ازدواج قریب‌الوقوع بریتنی و نامزدش با حضور تعداد محدودی مهمان خبر داد. حدود ۶۰ نفر از جمله مدونا، هیلتون، سلنا گومز، کیت هادسون و گوئینت پالترو در مراسم عروسی شرکت داشتند.

والدین اسپیرز، جیمی اسپیرز و لین اسپیرز و خواهرش، در این مراسم حضور نداشتند و تنها برادر او به عروسی دعوت شد. علاوه بر این، پسران نوجوان اسپیرز، جیدن جیمز ۱۵ ساله و شان پرستون ۱۶ ساله، به این جشن نپیوستند. پدر آن‌ها - همسر سابق اسپیرز، کوین فدرلین - بیانیه‌ای را از طریق وکیل خود، مارک وینسنت کاپلان، منتشر کرد و غیبت آن‌ها را توضیح داد. «اگرچه پسرها در این مراسم حضور نخواهند داشت، کوین و پسرها برای بریتنی خوشحال هستند و برای او و سام آرزوی موفقیت در آینده دارند.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy