Saturday, Jun 11, 2022

صفحه نخست » شلیک گشت ارشاد به ملی‌پوش بوکس ایران (هشدار، تصاویر و صدا ناراحت‌کننده است)

boxer_061122.jpgمنوتو - رضا مردخانی، ملی پوش سابق بوکس به همراه همسرش، ماریا عارفی در مصاحبه‌ای با روزنامه شرق جزئیات ماجرای تیراندازی مامور گشت ارشاد در پارک پردیسان را بازگو کردند.

این زوج که در تاریخ هشت اردیبهشت به پارک پردیسان رفته بودند با برخورد نیروهای گشت ارشاد مواجه شده و در جریان این درگیری، رضا مرادخانی مورد اصابت گلوله قرار می گیرد.

ماریا با توضیح اینکه شوهرش قصد پایان دادن ماجرا داشته و حتی برای عذرخواهی پیش مامور می‌رود، علت شلیک را اعتراض شوهرش به توهین مامور گشت ارشاد عنوان می‌کند. مامور گشت ارشاد در این بین به صورت رضا اسپری فلفل می‌پاشد.



ماریا گفت: من نفهمیدم چه شد. فقط یک لحظه به خودم آمدم و صدای تیر شنیدم. مأمور مردی که وساطت می‌کرد خیلی آدم درستی بود. فریاد می‌زد: شلیک نه، شلیک نه، تیراندازی نکنید، هی داشت اسمش را می‌گفت که تیراندازی نکن، تیراندازی نکن. اما آن مأمور اصلا گوش نمی‌داد. تیر اول را هوایی زد. فکر کردم همین است و خواسته ما را بترساند؛ اما دومی و سومی را هم زد.

مطالب بیشتر در شبکه منوتو

رضا نیز صحنه تیر خوردن خود را توضیح می‌دهد: من صدای تیر اول را که شنیدم همان اطراف بودم، ولی جایی را نمی‌دیدم. صدای تیر اول را که شنیدم برگشتم به سمت صدا که تیر دوم را از پشت به من زد. وقتی تیر خوردم و جایی را نمی‌دیدم در شوک بودم که باز هم شلیک کرد و یک تیر دیگر هم به پایم خورد.

bx.jpgرضا که به مربیگری مشغول بوده به دلیل صدمات ناشی از این اتفاق تا یک سال نمی‌تواند فعالیت ورزشی انجام دهد.

این زوج که شکایتی را درباره این ماجرا نزد دادگاه نظامی طرح کرده بودند، با گزارشات خلاف واقع به گفته خود، در معرض اتهاماتی چون کشف حجاب، گرفتن اسپری فلفل از مامور و تمرد از دستور مامور پلیس قرار گرفتند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy