Saturday, Jun 25, 2022

صفحه نخست » جناب خانبابا تهرانی و انتشار کاریکاتوری زشت از شاهزاده رضا پهلوی؛ ف. م. سخن

E66D7D55-E755-4089-80CF-3FA92A0C31D5.pngجناب مهدی خانبابا تهرانی، از فعالان درجه ی یک سیاسی، در زمان شاه و بعد از انقلاب، با سوابقی که البته درخشان نیست ولی طول آن به اندازه ی یک مقاله ی کامل است، در سن و سال ی که یک شخصیت سیاسی، باید به پختگی کامل رسیده باشد و با هر سابقه ای که داشته نقش پیوند دهنده و تشویق کننده برای سرنگونی حکومتی که امروز بر سر مردم ایران هوار شده است ایفا کند، در صفحه ی فیس بوک خود، کاریکاتوری زشت و زننده از شاهزاده رضا پهلوی منتشر کرده اند که غیر از مبتذل و بی مایه بودن آن، حامل اطلاعاتی دروغ در باره ی شاهزاده است.

من برای جناب خانبابا بسیار متاسفم. برای دوستداران ایشان نیز که از دیدن این کاریکاتور در صفحه ی ایشان جا خوردند و افسرده شدند نیز متاسفم. این که گفته ام و می گویم ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم، این کار جناب خانبابا دقیقا موید این نظر است.

نه سن و سال ایشان برای شنیدن سخنان زمخت من مناسب است، نه سن و سال من برای سخن زمخت گفتن خطاب به ایشان. ما همگی یک پای مان لب گور است و ایران هم با خاکی که حکومت نکبت بر سر آن می ریزد در حال زنده بگور شدن.

اما این ها را باید نشان دهیم و بگوییم که دستکم جوانان این دوره، از امثال خانباباها الگو بر ندارند و دشمنی را به حدی نرسانند که از مقام آدمیت به دور شوند.

85C8CA72-4365-4845-9066-80D926CDA26E.jpeg

جناب خانبابا!
آیا کلام و عقاید شاهزاده، ربط و دخلی به کلام و عقاید مثلا سعید سکویی دارد؟

آیا جناب شهرام همایون، در برنامه های متعدد و روزانه اش، کلامی خارج از ادب و آزادی خواهی بر زبان آورده است که شما او را در کنار سکویی قرار می دهید؟

آیا اصولا شاهزاده مستظهر به کسی هست که شما برای او اطرافیان چیده اید و اگر هم خودتان کاریکاتورسازی نکرده اید اعتقادتان به موضوع کاریکاتور بوده است؟

آیا کلام و عقاید شاهزاده، از گذشته تا حال، ذره ای ربط و دخل به کلام و عقاید آن پیر ملعون اِرفرانسی دارد که شما شاهزاده را روی پله های هواپیمای او قرار داده اید؟

نه!
دیگر پیرانه سر تا این حد تاخت و تاز کردن غیر منصفانه و زشت تاثیر مثبتی بر کسی نخواهد گذاشت.

بد نیست انسان اگر به فکر اعتبار خودش نیست به اعتبار دوستان اش که با او همنشینی و مجالست دارند باشد.

بد کردید جناب خانبابا، و در این دوره که گندکاری های سلبریتی های سیاسی و هنری از تاجزاده گرفته تا پرستویی، مردم را از هر چه فرد مشهور است بیزار کرده شما هم از جامعه ی «چپ»ِ چپ کرده، لکه ی سیاهی بر خود و دوستان خود نهادید که چند سالی طول خواهد کشید از خاطره ها محو شود.

متاسفم برای شما، و متاسفم برای جامعه ی ایران، که سیاسیون اش کسانی مثل شما هستند....



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy