Thursday, Jun 30, 2022

صفحه نخست » جزئیات حادثه هواپیمای مشهد به مسقط

qeshm.jpgهمشهری آنلاین - صابر نوروزی مدیر روابط عمومی هواپیمایی قشم ایر گفت: مشکل هواپیمای مشهد - مسقط برطرف شده و پرواز جایگزین از طریق هواپیمای شرکت قشم در نظر گرفتیم و ساعاتی پیش این پرواز انجام شد. هواپیما به سلامت به مقصد مسقط رسید.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم ایر ترکیدگی لاستیک بعد از تیک آف کردن هواپیما رخ داده و خلبان تشخیص داده که باید این پرواز بازگردد البته با توجه به آنکه این هواپیما باید کاهش سوخت را انجام می‌داد حدود یک تا دو ساعت پرواز باید انجام می‌شد. در نهایت بعد از کاهش سوخت هواپیما، به سلامت در فرودگاه مشهد بر زمین نشست.

نوروزی می‌گوید: با توجه به تاخیر ایجاد شده در این مسیر اطلاع رسانی‌ها برای تاخیر پرواز در مسیر مسقط به مشهد انجام شده است.

پرواز مشهد- مسقط عمان بامداد امروز به دلیل ترکیدگی لاستیک در فرودگاه مشهد با ۷۰ مسافر دچار مشکل شد که هواپیمای جایگزین در این مسیر تعیین شد.

آریان، معاون فرماندهی ناوگان قشم ایر گفت: پرواز شماره ۲۱۱۸ شرکت هواپیمایی قشم که فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد را به مقصد مسقط ترک کرده بود، حدود ۵ دقیقه بعد از تیک‌آف خلبان متوجه چرخش ناگهانی شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy