Friday, Jul 8, 2022

صفحه نخست » افشای سفر غیرقانونی معاون ایرانی‌تبار سازمان امنیت داخلی آلمان به تهران

alman_070822.jpgایران وایر- یک مجله آلمانی گزارش داد که معاون سازمان امنیت داخلی آلمان که متولد ایران است، چند ماه قبل در پی مرگ پدرش برای انجام امور مربوط به انحصار وراثت و تقسیم ارث، به ایران سفر کرده است.

بنابرگزارش مجله فوکوس در آلمان، سفر «فلور بادنبرگ»، غیرقانونی و ناقض اقدامات امنیتی احتیاطی بوده است و او به احتمال بسیار زیاد توسط مأموران امنیتی جمهوری اسلامی زیر نظر بوده است.

در این گزارش به نقل از یک مقام ارشد دولتی آمده است: «ضد جاسوسی ایران دقیقاً ثبت کرده است که چه کسی را در کجا ملاقات می‌کند. این گروه از افراد اکنون با مقام‌های عالی‌رتبه‌ای که در حال شکار مأموران ایرانی در آلمان هستند، آشنا شده‌اند. این به طور خاص به این معنی است که تماس‌های بادنبرگ در تهران می‌تواند خطرناک بوده باشد.»

فلور بادنبرگ از ۱۶ سال قبل در سازمان امنیت داخلی آلمان به کار مشغول بوده و نخستین زنی است که به عنوان معاون رئیس سازمان امنیت داخلی آلمان منصوب شده است اکنون ۴۶ سال دارد و در ۱۲ سالگی به آلمان مهاجرت کرده است.

او در هنگام سفر به ایران در این مقام نبوده و وزیر کشور آلمان نیز در هنگام انتصاب او به عنوان معاون رئیس سازمان امنیت داخلی آلمان از سفر او به ایران بی‌اطلاع بوده است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

دولت آلمان به کارکنان سازمان امنیت داخلی این کشور درباره سفر یا اقامت در کشورهایی مانند ایران، سوریه یا روسیه به شدت هشدار داده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy