Friday, Jul 8, 2022

صفحه نخست » پس از دستگیری مصطفی تاجزاده، همسر او، خجسته همسر خامنه‌ای را تهدید کرد!!!

tajzadeh.jpgفخرالسادات محتشمی‌پور: اشتباه کردید، با بد کسی طرف هستید

محتشمی‌پور به مجتبی خامنه‌ای، فرزند رهبر جمهوری اسلامی گفت: «مجتبی خامنه‌ای می‌داند مویی از سر همسرم کم شود صدر تا ذیل این نظام باید پاسخگو باشند».

رادیو بین المللی فرانسه - دیروز، جمعه، با انتشار خبر کوتاهی، از بازداشت تاجزاده به اتهام 'اجتماع و تبانی جهت اقدام علیه امنیت کشور' و 'نشر اکاذیب جهت تشویش اذهان عمومی' خبر داد.

فخرالسادات محتشمی‌پور، همسر مصطفی تاجزاده، در ارتباطی زنده از طریق اینستاگرام، ضمن تایید این خبر، به آیت‌الله خامنه‌ای و دستگاه‌های امنیتی کشور هشدار داد که مسئولیت جان آقای تاجزاده با آنهاست.

وی گفت ۱۵ مامور امنیتی، حدود ساعت ۱۱ شب و در حالی که او خانه نبوده، مصطفی تاجزاده و لپ‌تاپ او را برده‌اند و تنها دقایقی بعد، از طریق یک تلفن ناشناس، به او خبر داده‌اند که همسرش 'میهمان' دادستانی است.

خانم محتشمی‌پور در لایو اینستاگرامی خود گفت: "متاسفانه ظرفیت این را ندارند که یک منتقد دلسوز در کشور باشد و منصفانه نقد کند. در کمال بزدلی و ترسویی از غیبت من در خانه استفاده کرده و ۱۵ نفر ریختند در منزل ما و همسرم را بازداشت کردند."

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

مصطفی تاجزاده، از نامزدهای ردصلاحیت‌شده انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته ایران، که یکی از منتقدان صریح آیت‌الله خامنه‌ای است، پیش از این و همزمان با انتخابات جنجالی خرداد سال ۱۳۸۸ نیز بازداشت و حدود ۷ سال زندانی و در خرداد ۱۳۹۵، پس از اتمام دوران محکومیتش، آزاد شده بود.

اینستاگرام جعفر پناهی: وقتی حکومتی به بن‌بست سیاسی و اقتصادی می رسد، تحمل هیچگونه مبارزه مدنی را ندارد. با تصور سرکوب و ایجاد بحران، چنین می‌پندارد که می‌تواند افکار عمومی را از مشکلات اصلی منحرف ساخته و چند صباحی بر عمر خود بیافزاید

مگر در بیانیه‌ی "تفنگت را زمین بگذار" چه در خواست غیر قانونی بوده که اکنون دو تن از عزیزان سینماگر - محمد رسول‌اف و مصطفی آل‌احمد - به جرم امضا آن بازداشت شده‌اند؟! آیا تشویق به پرهیز از خشونت جرم است؟ خشونتی که در چهل و سه سال گذشته بارها و بارها شاهد آن بوده ایم و هستیم.

اما این بار حکومت علاوه بر تشویش اذهان عمومی و تبلیغ علیه نظام، برچسب "مرتبطین به ضد انقلاب" را هم به اتهامات واهی خود افزوده تا در آینده بتواند راه را برای اتهام جاسوسی باز کند. باید به این کوته‌بینان گفت؛ جاسوسی همان‌طور که ثابت و نمونه‌های بسیار آن دیده شده، شغل شریف رده‌های بالای حکومتی، نزدیکان و مجیزگویان است نه هنرمندان!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy