Thursday, Jul 14, 2022

صفحه نخست » حواس تان جمع باشد! ایران سوئد نیست که شما را متمدنانه به حبس ابد محکوم کنند!؛ ف. م. سخن

E5F0F3C5-E1E2-478A-B46E-E21FF463E3DE.pngبا تبریک خدمت جناب ایرج مصداقی و تمام کوشندگان برای دادگاهی کردن و محکوم کردن حمید نوری و خوشحالی بسیار برای صدور حکم حبس ابد برای این نوکر خرده پای جمهوری نکبت اسلامی.

این دادگاهِ نُه ماهه و روند متمدنانه ی رسیدگی به اتهامات حمید نوری، نشان داد که جنایتکاران سیاسی و عوامل خرد و کلان آن ها، در جهان متمدن هرگز در امان نخواهند بود.

بستن چشم دستگیر شدگان، رو به دیوار نشاندن آن ها، قایم شدن بزدلانه در پس چهره های به ظاهر معقول سیاسی، بی سر و صدا کشتن زندانیان و دفن آن ها در بیابان های خشک و برهوت، هیچکدام درمان درد جنایت پیشگان حکومتی نخواهد بود.

فقط یک نکته را به عوامل حکومت نکبت اسلامی باید یادآور شد و آن این که هر گاه رود خروشان مردم به راه بیفتد، ایران، شبیه به سوئد نخواهد بود.

وقتی مردم خشمگین، زنجیرهای اسارت را پاره کنند، جنایت پیشگان منتظر دادگاه هایی که ماه ها وقت بگذارند و غث و سمین را از هم جدا کنند نباشند.

روزهای اول پاره شدن زنجیرها، مردمِ فرزند از دست داده، رحم به صغیر و کبیر حکومتی ها نخواهند کرد.

ما هم بخواهیم جلوی مردم را بگیریم، مردم ما را هم از سر راه خود بر خواهند داشت.

آن روز، سخنان زیبا و دمکراتیک، سخنان متمدنانه و دلنشین، شنونده ای نخواهد داشت.

سیل خواهد آمد و بنیان هر چه ظلم و ظالم است از بیخ خواهد کند. فرقی هم نخواهد کرد که ظالم ارباب است یا نوکر. اتفاقا نوکرها بیشتر در معرض خشم مردم خواهند بود.

تاریخ نشان داده که باید منتظر چنین روزی باشیم. چنین روزی فرا خواهد رسید. در آن روز، امثال حمید نوری ها، در سلول های قشنگ و تمیز زندان سوئد جای نخواهند گرفت و فرصت مسخره بازی و خواندن «آشتی آشتی بیا بریم توو کشتی» نخواهند یافت.

در دوران پیش از انقلاب، یک میلیونیم بلاهایی که بر سر زندانیان سیاسی در دوران حکومت نکبت اسلامی آوردند بر سر کسی نیامده بود. دیدیم وقتی مردم -اغلب بی دلیل خاص و بی آن که آسیبی به خود آن ها وارد آمده باشد- به حرکت در آمدند، چه بر سر کسانی که گفته می شد ظلمی مرتکب شده اند آوردند.

خود مردم هم که از جانب حکومت گذشته آسیبی ندیده بودند و فقط شنیده های شان بود از زندان های سیاسی که آن ها را به خشم و خروش آورده بود.

آقایان از ریز و درشت و خرد کلان با دیدن محکومیت نوری، لختی به آینده ی خود بیندیشند، هر چند آن ها اکنون با خشم و غضب، دنبال برنامه ریزی برای به گروگان گرفتن چند سوئدی و تاخت زدن او با حمید نوری هستند....



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy