Saturday, Jul 30, 2022

صفحه نخست » فیلم حمله سیل‌زدگان داغدیده به ابراهیم رئیسی در بازدید فیروزکوه

eteraz_073122.jpgرادیو فردا - تصاویر ویدئویی از بازدید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، از مناطق سیل‌زده فیروزکوه حاکی است که شماری از آسیب دیدگان به اظهارات او اعتراض کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا می‌گوید ابراهیم رئیسی بعداز ظهر شنبه به طور «سرزده» به روستای مزداران شهرستان فیروزکوه رفته و ضمن بازدید از وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان این منطقه با مردم گفت‌وگو کرده است.

از سوی دیگر تصاویر ویدئویی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که شهروندان آسیب‌دیده از این سیل به اظهارات ابراهیم رئیسی اعتراض می‌کنند.

تحلیل کانال کوچه:

ابراهیم رئیسی در بخشی از اظهارات خود در جمع شهروندان می‌گوید، پس از «امداد، نجات، اسکان و تغذیه» و همه اینها تازه کار شروع می‌شود و می‌بایست به مردم این روستا کمک کرد خانه‌هایشان را سامان دهند.

اما اعتراضات باعث می‌شود رئیس جمهور ایران نتواند به سخنان خود ادامه دهد.

این شهروند ضمن قطع کردن اظهارات ابراهیم رئیسی، می‌گوید: «سید این حرفی که می‌زنی، ما را رها نکن . سر سیل قبلی رهایمان کردند. چه منابع طبیعی و چه همه چیز».

یک شهروند دیگر می‌گوید چرا پیگر سیل بند نبودید. فردی دیگری نیز فریاد می زند«همه زندگی ما رفت.»

در مقابل یکی از معترضان وقتی با این واکنش روبه‌رو می‌شود که این حرف‌ها را نگو، ادامه می‌دهد، چه چیزی را نباید بگویم، چرا نباید بگویم.

یک شهروند دیگر خطاب به ابراهیم رئیسی می گوید:« من برادرم را می خواهم خانه نمی خواهم حتی جنازه او را می خواهم هیچ چیز نمی خواهم. حرف به دردم نمی خورد.»

این در حالی است که در ویدئو منتشر شده از خبرگزاری ایرنا آن بخش از اظهارات اعتراضی شهروندان حذف شده است.

بارش‌های سیل آسا در روزهای اخیر باعث وقوع سیل بخش‌های مختلف از جمله جنوب شرقی، جنوب و مرکز ایران شده است.

براساس آخرین گزارش‌ها از تلفات سیل در شهرهای مختلف ایران، آمار جان‌باختگان این واقعه در کل کشور افزایش یافته و تا بعدازظهر شنبه هشتم مرداد به ۶۱ نفر رسیده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy