Wednesday, Aug 10, 2022

صفحه نخست » نامه رضا گلپور به محسنی اژه ای رییس دستگاه قضایی

600B31B4-87A5-4B0F-8CFC-BCDECE4E2A4A.jpegبه گزارش دیده بان ایران؛ پس از آنکه حکم حبس داوود حشمتی با شکایت گلپور به اتهام توهین، افترا و نشر اکاذیب، در ۱۷ دی ماه سال گذشته توسط قاضی فتاحی رئیس شعبه ۶۹ تجدیدنظر تهران بدلیل فقدان سابقه کیفری و متاهل بودن از ۲ سال حبس به شش ماه حبس تقلیل یافت قطعی و لازم الاجرا گردید.

حضرت آیت الله محسنی اژیه ای
ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران
با عرض سلام ادب و احترام ؛ اینجانب با توجه به صدور حکم قطعی محکومیت آقای داود حشمتی فرزند محمود فعال رسانه ای (از عوامل نزدیک به عبدالله شهبازی توده ای توّآب نمای واشنگتن نشین )ذیل شکایت اینجانب به اتهاماتی نظیر نشر اکاذیب ، افتراء و توهین در مورد خود و یا خانواده ام که در تکمیل فرایندی پیچیده منجر به طلاق همسرم گردید، نهایتاً در دادنامه قطعی شماره 140068390009784997 مورخه ۱۷ مهرماه پارسال (۱۴۰۰ ) در شعبه ۶۹ دادگاه تجدید نظر تهران ، با لحاظ کردن فقدان سابقه کیفری و متاهل بودن نامبرده تنها به ۶ ماه حبس قطعی محکوم گردیده ( که رونوشت آن به پیوست تقدیم می گردد) اما تا کنون شاهد اجرای حتی این حکم هم نگردیده ام و بیش از ۱۵ نفر شفیع و واسطه از جمله افرادی در خود قوه قضائیه نظیر آقای یارم پور در روابط عمومی تحت مسئولیت حضرتعالی مستقیما و دیگرانی به انحای مختلفه خواستار عدم اجرای حکم با اعلام رضایت اینجانب گردیده اند !

اکنون که ۱۰ ماه پس از قطعیت حکم ، به دلایل مختلفه ای ،اجرای حکم این مرید رسانه ای عبدالله شهبازی عملی نگردیده است ؛
برایم یادآوری می شود که چگونه با فشار
شیخ حسین تائب طائب شده معزول ، البته در زمان ریاستش بر سازمان اطلاعات سپاه و با اجرای سناریوی کهنه و نخ نمای مشاور و دوست قدیمی اش یعنی علی اکبر باوند (معروف به مجتبی بابایی ) رهرو قدیمی عبدالله شهبازی مالیخولیایی و تئوری پرداز اصلی جزوه ۸۰ صفحه ای! ، دستگاه قضا ، اینجانب را ۵۸ ماه و نیم بدون مرخصی به اتهامات امنیتی متنوع ( اما مشترک در بی اساسی! ) در حبس نگه داشتند و تا تبرئه در دیوانعالی کشور این حبس ادامه یافت.
هر چند اینجانب باور ندارد که حکم قطعی نظام قضایی آنهم در مورد فردی نظیر حشمتی اجرا نگردد ولکن تقاضای اجرای سریعتر و عدالتمندانه تر واحد اجرای احکام دادسرای فرهنگ و رسانه در تنفیذ این حکم قطعی را دارد.
با احترام و تشکر مجدد
رضا گلپور ۱۹ مرداد ۱۴۰۱



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy