Saturday, Aug 20, 2022

صفحه نخست » سازمان پزشکی قانونی ایران خودکشی قاضی منصوری را تایید نکرد

ghazi_081922.jpgایران وایر - «عباس مسجدی»، رئیس سازمان پزشکی قانونی ایران در رابطه با مرگ «غلامرضا منصوری»، قاضی متهم به فساد مالی، گفته است: «نباید از این سازمان انتظار داشت بگوید او خودکشی کرده است.»

جسد غلامرضا منصوری، قاضی پیشین اجراییات شهرستان لواسانات، ۳۰ خرداد سال ۱۳۹۹ در هتلی در بخارست رومانی پیدا شد. مقام‌های قضایی رومانی گفته بودند که او از طبقه ششم هتلی که برای ۱۰ روز در آن اقامت داشت پرت شده بود و علت مرگ او را خودکشی اعلام کردند.

با وجود گذشت بیش از دو سال از این اتفاق، اطلاعات چندانی در مورد نحوه رسیدگی به این پرونده در ایران موجود نیست. یک وکیل خانواده آقای منصوری پیشتر گفته بود پرونده مرگ قاضی منصوری با «بن‌بست» مواجه شده است.

امروز شنبه ۲۹ مرداد، عباس مسجدی به ایسنا گفته است: «اگر انتظار این باشد که ما بگوییم قاضی منصوری خودکشی کرده، این حرف بی ربط و غیرکارشناسی است.»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

پیشتر گزارش‌هایی درباره نگرانی قاضی منصوری از جانش پیش از مرگ در رومانی، منتشر شده بود. همچنین در همان هتل محل اقامت او در بخارست، ویدیویی از قاضی منصوری منتشر شده بود که او رابطه خود با پرونده فساد در قوه قضائیه تکذیب کرده بود و گفته بود قصد دارد به زودی به هایران بازگردد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy