Sunday, Aug 21, 2022

صفحه نخست » قتل پزشک معروف با شلیک گلوله در سعادت‌آباد + جزییات جدید

01_saadat.jpgجزییات جدید:

رسانه‌ها گزارش دادند قاتل علی محفوظی ۸۵ ساله، رییس اسبق پزشکی قانونی، که صبح یکشنبه در خیابان ایران‌زمین سعادت‌آباد تهران کشته شد، یک مرد میانسال است که با ماسک و کلاه مشکی صورت خود را پوشانده بود و با یک کلت کمری، محفوظی را از فاصله ۶ متری از ناحیه کمر هدف شلیک ۲ گلوله قرار داد

***

- رئيس سابق سازمان پزشکی قانونی ایران با شلیک گلوله مقابل خانه‌اش به قتل رسید

- مهاجمان ناشناس که پلیس همچنان موفق به دستگیری آن‌ها نشده این پزشک را با سلاح گرم هدف قرار داده‌اند

همشهری آنلاین - سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره جزئیات این حادثه گفت: دکتر علی محفوظی ۸۵ ساله که در سال‌های اخیر در بخش خصوصی فعالیت می‌کرد، امروز (۳۰ مرداد) جلوی منزل خود با سلاح‌ گرم مورد هدف قرار گرفت و فوت کرد.

وی افزود: در این زمینه بلافاصله تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس تشکیل شد که در تحقیقات اولیه، سرنخ هایی از عوامل این جنایت به دست آمد.

31.jpg32.jpgوی با بیان اینکه متاسفانه این فرد درپی شدت آسیب دیدگی جان خود را از دست داد، گفت: با مرگ این فرد، تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرارداده و در نخستین گام سرنخ‌هایی در این پرونده به دست آورده‌اند.

murder2_082122.jpgسوابق دکتر علی محفوظی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران که صبح امروز بدست عوامل ناشناس به قتل رسید: معاونت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور ، معاونت دانشگاه علوم پزشکی تهران ، عضویت شورایعالی نظام پزشکی کشور و عضو هیئت امناء درمانگاههای خیریه ی کشور. وی این اواخر بیشتر وقت خود را در خیریه ی معلولین که مؤسس آن بود صرف می کرد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای دستگیری عاملان این حادثه ادامه دارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy