Tuesday, Aug 23, 2022

صفحه نخست » دست از سر عطا بردارید...

mohajerani.jpgتفسیر اخبار هفته از ابومالش
ویژه خبرنامه گویا

عطا الله، نویسنده‌‌ای است که قلمش در خدمت توجیه و تبیین قتل و اعدام است و از این راه نان می‌خورد و حق التالیف حلالی را که به او تعلق می‌گیرد گوارا می‌داند. او از جوانی این شعر را چراغ راه آینده کرد: "قلم گفتا که من شاه جهانم قلمزن را به دولت می‌رسانم"، قلم زنی برای نظامی که تخصصش در قتل و شکنجه است او را به دولت رساند. اما ناگهان از چشم آن کسی که نباید می‌افتاد، افتاد. گفته می‌شود علتش، مجیزگویی کسی بود که آقا او را بی بصیرت می‌دانست، همه مجیزگویان دربار آقا می‌دانند که ایشان مجیزگویی برای غیر، بخصوص بی‌بصیرت‌ها را دوست ندارد. طفلکی عطا، سالهاست هر چقدر بیشتر مجیزمی گوید کمتر تحویل گرفته می‌شود. به نظر من دفاع او از فتوا بیشتر برای این است که دوباره اجازه ورود بگیرد. دلش می‌خواهد به ایران برگردد و کمی تعدد زوجات کند و برای این کار اگر لازم باشد حاضر است بالای دکلی که فرزندش جا به جا کرده برود و از آن بالا با صدای بلند همه اعدام‌ها را توجیه و تبیین کند. واقعیتش را بخواهید در شرایط فعلی که از در و دیوار برای جمهوری اسلامی شکست می‌بارد، به افرادی مانند او احتیاج است، تا در ادبیات منقلی و نخ نما‌ی پروپاگاندای جمهوری اسلامی تغییر ایجاد کنند.

مصدق آمریکایی بود!
آیت الله علم الهدی که حاج بابای ما به او لقب جاکش العلما داده (البته من با این لقب مخالفم ولی چون احترام پدر واجب است نظرش را آوردم) گفته است که موسوی وابسته به اجانب و مصدق و بنی صدر آمریکایی بودند. کشف آمریکایی بودن مصدق و بنی صدر نشان می‌دهد که حضرت آیت الله درزمینه تاریخ سیاسی نیز به همان اندازه پا اندازی حلال برای زوار تخصص دارد و اما درباره موسوی، حاج بابای ما می‌گوید: من با هر کسی که در این نظام نکبت مسئولیتی داشته میانه‌ای ندارم و به خصوص از یادآوری دوران طلایی امام راحل و" جان بیدار" حالم به هم می‌خورد، ولی اگر معنی وابستگی به اجانب این است که کسی۱۳ سال در حصر باشد و حسرت یک شِکوه کوچک را به دل شما بگذارد و بیانیه آخرش تا فیها خالدون شما را بسوزاند، دَمِ این وابسته به اجانب گرم.

العطش کودکان!
به علت نبود آب آشامیدنی در تعدادی از شهرها، هر خانواده حداقل به یک حضرت ابوالفضل نیاز دارد تا مشک را برداشته و پس از جنگ با نیروهای امنیتی نظام از نهرعلقمه آب به خانه بیاورد. حاج بابای ما می‌گوید اکنون نیاز به زیارت کربلا نیست همه کشور کربلا است.

مبلغ اختلاس در فولاد مبارکه، عدد ۹۱ با تعداد بی شماری صفر در جلویش!!

در مورد اختلاس فولاد مبارکه نمی‌توانم اکنون چیزی بنویسم برای اینکه هنوز نتوانستم این اعداد و ارقام را هضم کنم و مغز من کوچک تر از آن است که این همه صفر در آن جا بگیرد. امیدوارم قبل از آنکه فرمان کش ندهید صادر شود، بتوانم ابعاد آن را درک کنم.

شهریور ۱۴۰۱



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy