Wednesday, Aug 24, 2022

صفحه نخست » سئوالات امروز، علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr.jpgیک- هفت ماه پیش توافقات اتمی در حال امضا بود. که خامنه‌ای در حمایت از حمله پوتین به اوکراین و اعلام شرایط غیر ممکن به غرب، آن را متوقف نمود. ماه گذشته پوتین در تهران با خامنه‌ای دیدار نموده و اجازه احیای برجام را به وی داد. رژیم در احیای برجام ۲۵۰ میلیارد دلار بدست می‌آورد. به نظر شما چقدر از این پولها نصیب پوتین و جنگ‌های نیابتی و تروریست‌های منطقه خواهد شد؟

دو- با توجه به اجلاس شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی و همچنین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در ماه آینده، دستآوردهای رژیم، از توافقات اتمی چیست و چه امتیازاتی به غرب داده شده است؟ چرا جمهوریخواهان و اسرائیل، مخالف این توافقات، می‌باشند؟

سه- مشکل کمبود و بخصوص نبودن آب، در ایران، به یکی از مشکلات بزرگ مردم ایران، مبدل شده است. در بعضی شهرها، مردم حتی برای نوشیدن هم، آب ندارند. ینظر شما، ازاین ۲۵۰ میلیارد دلار پول توافقات اتمی، چه مقدارش، صرف تامین آب، برای مردم خواهد شد؟

چهار- جاوید رحمان، گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران، نقض فاحش و مداوم حقوق بشر، در ایران را محکوم کرده، در مورد نکات مهم این گزارش و مصوبه مربوطه، در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، توضیح داده و شرح دهید، که نقض حقوق بشر، بیشتر در چه مواردی، بوده است؟

پنج- شهبانو فرح پهلوی، طی گفتگوئی، با خبرنگار سرشناس روزنامه ایتالیائی لیبرو، فرموده‌اند. مردم خواهان بازگشت پادشاهی به ایران هستند و من آماده بازگشت به کشور هستم و پرنسس نور پهلوی ولیعهد ایران می‌باشد. این گفته، آب به لانه مورچگان رژیم انداخته، مردم هم بسیار استقبال کرده‌اند. رژیم از ترس خیزش و حمایت مردم از شهبانو، پس از چندین ماه تظاهرات ملت، قول افزایش حقوق به کارکنان و بازنشستگان کشور داده، توضیح بیشتری بدهید.

شش- تلویزیون کردستان عراق، از بازار دختران تن فروش ایرانی در اربیل عراق، سخن به میان آورده و گزارشی درین مورد پخش نموده است. آیا دست سپاه و دولت و ملایان رژیم درین کار کثیف هست؟

هفت-اخیرا معاون وزارت ارشاد گفته، این وزارت، تنها از هنرمندانی که، در چهارچوب فکری جمهوری اسلامی فعالیت دارند، حمایت می‌کند. آیا این کار، نقض فاحش اعلامیه جهانی حقوق بشر نیست؟

علی اکبر امیدمهر



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy