Wednesday, Sep 7, 2022

صفحه نخست » لکه آبی روی دست ملکه بریتانیا چه بود؟

queen_090622.jpgایندیپندنت فارسی - روز سه‌شنبه، به دنبال انتشار تصاویر دیدار لیز تراس، نخست‌وزیر جدید بریتانیا با ملکه الیزابت دوم، نگرانی‌ها درباره سلامتی ملکه بریتانیا افزایش یافت.

تصاویر منتشر شده از لحظه دست دادن ملکه با لیز تراس، نشان می‌دهد که روی دست راست ملکه بریتانیا لکه‌ بزرگ آبی ارغوانی وجود دارد.

برخی گمانه‌زنی کردند که این لکه می‌تواند مربوط به جریان خون‌رسانی باشد. برخی هم آن را ناشی از نازک شدن پوست به دلیل کهولت سن ارزیابی کردند. اما همچنان اطلاعات رسمی پزشکی در این زمینه ارایه نشده است.

نیویورک‌پست گزارش داد که در این زمینه با دفتر ملکه تماس گرفته است تا اطلاعات به‌روز شده درباره وضعیت سلامتی او را دریافت کند.

qq.jpgاین در حالی است که تصاویر نخستین دیدار ملکه و بوریس جانسون به عنوان نخست‌وزیر بریتانیا که در سال ۲۰۱۹ انجام شد، نشان می‌دهد که وضعیت سلامتی ملکه در آن زمان به مراتب بهتر بوده است.

وضعیت سلامتی ملکه از اکتبر گذشته مورد توجه رسانه ها قرار داشته است. زمانی که برای نخستین بار پس از ۱۷ سال با عصا دیده شد. پس از آن ملکه در برخی مراسم عمومی و خصوصی نیز به دلیل «مشکل تحرک» شرکت نکرد.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

ملکه الیزابت ۹۶ ساله در قصر بالمورال اسکاتلند با تراس دیدار کرد تا به طو‌ر رسمی او را نخست‌وزیر بریتانیا و مامور تشکیل دولت جدید معرفی کند.

ملکه الیزابت دوم در تاریخ ۷۰ ساله سلطنت خود، ۱۴ نخست‌وزیر را منصوب کرده است و معمولا این مراسم در کاخ باکینگهام برگزار می‌شد. اما این بار این مراسم در قصر بالمورال انجام شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy