Wednesday, Sep 7, 2022

صفحه نخست » طشت رسوایی انسیه خزعلی هم از بام افتاد

انسیه خزعلی: پسرم خارج از کشور است اما مهاجرت نکرده

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در مورد گزارش‌ها درباره حضور پسرش در خارج از کشور توضیحاتی داد. خزعلی اشاره نکرد که فرزندش در کدام کشور به سر می‌برد اما برخی گزارش ها حاکی از آن است که او در کاناداست.

koocheh.jpgایران اینترنشنال - انسیه خزعلی، معاون ابراهیم رئیسی در امور زنان و خانواده، مهاجرت پسرش به کانادا را تکذیب کرد. او در واکنش به انتشار این خبر، بدون این‌که به محل حضور فرزندش اشاره کند، در توییتر خود نوشت پسرش برای «پشتیبانی از یک مجموعه دانش‌بنیان» به سفر رفته و در ماه‌های آینده برمی‌گردد.‏

او مدعی شد که «بسترسازی برای تقویت فعالیت‌های دانش بنیان جاری در کشور، برخاسته از تعلق به وطن و مسئولیت‌پذیری است.»

خزعلی در توییترش نوشت پسرش همراه تعدادی از دانشجویان کامپیوتر و برای پشتیبانی از یک مجموعه دانش‌بنیان در قالب پروژه کاری به «سفر موقت» رفته است.

او اعلام کرد که این پروژه کاری رو به اتمام بوده و فرزندش در ماه‌های آینده به کشور بازمی‌گردد.

اما بر اساس برخی اطلاعات منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی، حمیدرضا رضازاده، پسر انسیه خزعلی، موسس و مدیر اجرایی شرکت «بترنت» بوده که خدمات وی‌پی‌ان به کاربران ارائه می‌کند.

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره حضور فرزندان وزیران و مسئولان دولت سیزدهم در خارج از کشور منتشر شده است.

بر اساس گزارش ایران‌اینترنشنال، دو فرزند عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات دولت سیزدهم، تابعیت استرالیایی دارند.

پس از این گزارش، زارع‌پور در صفحه اینستاگرامش این موضوع را درباره اعضای خانواده و بستگان درجه یک خود تکذیب کرد.

با وجود این، مدارکی که در اختیار ایران‌اینترنشنال قرار گرفته است، از جمله نسخه یک بلیت سفر، نشان می‌دهند دو فرزند او تابعیت مضاعف استرالیا دارند.

پیش از این هم گزارش‌های مختلفی درباره سکونت فرزندان مقامات جمهوری اسلامی در کشورهای غربی منتشر شده است.

از جمله مرتضی میریان، رییس اداره عملیات زمینی سپاه پاسداران، بدون اشاره به جزییات از زندگی چهار هزار نفر از فرزندان مقامات جمهوری اسلامی در خارج از کشور خبر داد.

مجتبی ذوالنور، رییس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران نیز سال ۹۷ اعلام کرده بود باراک اوباما در جریان مذاکرات برجام به دو هزار و ۵۰۰ ایرانی تابعیت داده است.

دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری سابق آمریکا هم این موضوع را در توییتی بیان کرد اما جف پرسکات، از مقام‌های شورای امنیت ملی آمریکا در دولت اوباما، این سخنان را «مضحک» خواند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy