Friday, Sep 16, 2022

صفحه نخست » ویدیویی که پلیس از مهسا امینی منتشر کرد

پخش تصاویر دوربین مداربسته مهسا امینی در برنامه امنیتی خبر ۲۰:۳۰ صدا و سیما

پلیس تهران می‌گوید مهسا امینی دچار عارضه قلبی شده و هیچ موردی از برخورد و توهین وجود نداشته است

پلیس تصاویر* دوربین مداربسته پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ از مهسا امینی را منتشر کرد. مهسا امینی، دختر جوانی که پس از بازداشت توسط گشت ارشاد به «کما» رفته بود، امروز از دنیا رفت.

***

*سایت خبرنامه گویا از صحت یا سقم محتوای این ویدئو اطلاعی ندارد

madarbasteh_banner.jpgبیانیه نیروی انتظامی تهران بزرگ درمود مهسا امینی

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: براساس نتایج به دست آمده و بازبینی دوربین های مداربسته نامبرده روز سه شنبه مورخ ۲۲ شهریور ماه جاری به همراه تعدادی از افراد بدلیل پوشش نامناسب توسط ماموران پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ و به منظور اخذ تعهد و توجیه به یکی از مقرهای پلیس هدایت شدند که وی در جمع سایر مراجعه کنندگان در سالن اجتماعات به طور ناگهانی بیهوش شده و بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به نزدیک ترین بیمارستان جهت مداوا منتقل می شود که متاسفانه اقدامات درمانی مثمر ثمر واقع نشد. فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در این بیانیه افزود: توضیح اینکه بر اساس رسیدگی دقیق به عمل آمده از زمان انتقال وی به خودرو و همچنین در مکان مزبور هیچ گونه برخورد فیزیکی با ایشان انجام نشده است.

مهسا امینی سه روز پس از بازداشت توسط گشت ارشاد در بیمارستان جان باخت

رادیوفردا بعدازظهر روز جمعه،‌ ۲۵ شهریورماه، مطلع شد که مهسا امینی، سه روز پس از بازداشت توسط گشت ارشاد و ضرب و جرح در وزرا، در بیمارستان جان باخته است.

مژگان امینی، مادر مهسا، اندکی پیش از خبر درگذشت او، در گفت‌و‌گو با رادیوفردا گفته بود که پزشکان در حال دیالیز دخترش هستند.

خانم امینی افزوده بود که وضعیت دخترش از سه‌شنبه شب که در بیمارستان بستری شده، هیچ تغییری نکرده است. وی در گفت‌وگو با رادیوفردا خواستار سلامتی مهسا و پس از آن احقاق حق وی شده بود.

گزارش شاهدان عینی و کاربران شبکه‌های اجتماعی حاکی از ضرب و جرح وی در خودروی گشت ارشاد و بازداشتگاه است.

پیکر مهسا امینی دو ساعت پس از انتقال وی به بازداشتگاه وزرا در تهران، با آمبولانس به بیمارستان کسری رسید.

با آن که گزارش‌ها حاکی از مرگ مغزی وی به دلیل ضرب و جرح بود، نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای که منتشر کرده است هیچ اشاره‌ای به موضوع ضرب و جرح نکرد و تنها از بروز «ناگهانی» عارضه قلبی وی در حین برگزاری کلاس‌های ارشادی در پلیس امنیت اخلاقی خبر داد.

این در حالی است که دست‌کم دو پزشک در روز پنج‌شنبه در شبکه‌های اجتماعی گفته بودند که با توجه به جراحات صورت مهسا امینی در بیمارستان و خونریزی از گوش او، عامل بستری شدن به هیچ وجه مشکل قلبی نبوده است.

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy