Sunday, Sep 18, 2022

صفحه نخست » نقطه ای که مهسا را کشت! احمد وحدت خواه

Ahmad_Vahdatkhah_2.jpgویژه خبرنامه گویا

در گزارش مرگ آدمیرال نلسون بزرگترین فرمانده تاریخ دریانوردی بریتانیا آمده است که وی در سال ۱۸۰۵ میلادی در شبه جزیره کیپ ترافالگار در سواحل اسپانیا در بحبوحه نبردی سهمگین با نیروی دریایی مشترک فرانسه و اسپانیا در حالیکه از عرشه کشتی جنگی «اچ ام اس ویکتوری» بر آتشباران توپخانه ناوگان خود نظارت میکرد یک گلوله به اندازه یک نقطه از سوی دشمن بر کتفش فرو نشست.

نلسون در حالیکه هنوز فرمان آتش می داد توسط پزشک ویژه خود برای بند آوردن باریکه ای از خون و رسیدگی به زخمی ناچیز به اتاق فرماندهی خود منتقل شد. تنها ساعتی بعد لرد نلسون به خواب ابدی فرو رفته بود.
ملت ایران نیز ۴۲ سال پیش در مسیر همگامی با تمدن جهانی و تولدی دوباره در نبرد با لشگری از نیروهای متخاصم خارجی و وابستگان فرومایه داخلی آنها یک «گلوله» در شکل برداشتن نقطه ای از روی یک واژه بر کتفش نشست.

امروز دیگر بر همه ایرانیان خسته از عمر رژیم اهریمنی حاکم بر میهن ما روشن گشته است که هدف نهایی رهبران انقلاب اسلامی در مخالفت با شاه برداشتن نقطه همراهی حکومت او با جهان «غرب» و کشاندن ایران و ایرانی به منجلاب مصیبت های جهان «عرب» خلاصه می شده است.

آن روزی که آزادی قدس از راه کربلا، نابودی اسراییل، شعار سرنگونی خاندان آل سعود و تشکیل حزب الله و حمات از بشار اسد جانی و ....جایگزین شعارهای دروغین آزادی و استقلال گشت چهره واقعی نارهبران ملت ما و اهداف واقعی آنها در مخالفت با رژیم شاه آشکار شد.

رژیم و سردمداران آن نمی توانند با پیروی از چنین اهداف جنون آمیز و شومی برای کشور ما به حکمرانی خود مشروعیت ببخشند، مگر آنکه پیامدهای خونین و خانمان برانداز آن را نخست از میان قربانیان در دسترس خودشان که ملت ایران باشد بگیرند.

اینجاست که طرح هیتلر مآبانه خامنه ای برای «اسلامیزه کردن» جامعه ایرانی به تشکیل «گشتاپوی ارشاد» می انجامد و مشتی بیمار روانی را برای گشودن عقده های حقارت و جنسی خودشان به جان جامعه می اندازد.

مهسا، دخت ایران زمین، قربانی امروز ملت ایران به دست تبهکارانی است که اندیشه شوم آنها چهار دهه پیش بر این آب و خاک سایه سیاه خود را افکند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy