Wednesday, Sep 21, 2022

صفحه نخست » به این می گویند تکنیک صحیح مقابله خیابانی با عوامل نظام اسلامی!؛ ف. م. سخن

77278CA3-F3EC-4BEE-A777-227B4084846A.png«از گروه جدای شان کنید! بزنید! در بروید!» به این می گویند تکنیک صحیح مقابله خیابانی با عوامل نظام اسلامی!

بچه ها!
یادتان باشد جان تان را از سر راه به دست نیاورده اید. شما آينده ی ایران را باید بسازید. شما هم مثل مهساها و پویا ها، دختر و پسر کسی هستید. پدر و مادرتان نگران تندرستی تان هستند. نگران این که به دست آدمخواران حکومت نیفتید.

آن ها نباید برای دیدن شما عزیز دلبندشان به زندان یا بدتر از آن قبرستان بیایند. شما باید بجنگید. شما باید جان عزیز تان را در این جنگ نابرابر حفظ کنید.

شاید بگویند به تو چه! چرا تو بجنگی! چرا تو جان ات را به خطر بیندازی!

آن ها نمی دانند که ایران مال شماست و شما باید آینده داشته باشید. اگر نجنگید، در یک کشور بلا زده و گرفتار آدمخوران زندگی سختی خواهید داشت. زندگی یی که گاه مثل پدران تان آرزوی هزار بار مرگ به جای زنده بودن خواهید کرد.

یادتان باشد! شما برای خودتان، خانواده تان، عزیزان تان مبارزه می کنید. شما برای آن ها به خیابان می آیید و گرگ های تشنه به خون حکومت را به مبارزه دعوت می کنید.

مقصد شما در وهله ی اول باید حفظ خودتان باشد. بعد از پا انداختن حکومتی ها.

شما باید فکر کنید فقط و فقط برای خودتان و برای ایران تان می جنگید. برای فرزندان آینده تان.

به هیچ فرد و دار و دسته ی سیاسی دل نبندید. در این سال های طولانی ما کسی را ندیده ایم که ارزش دل بستن داشته باشند. ولی این دلیل نمی شود که برای خودتان تلاش نکنید.

در خیابان ها، ما امروز شاهد جنگ ی نابرابر هستیم. جنگ به معنای واقعی کلمه. دشمن،،،،، سرزمین شما، شهر شما، محله ی شما، خانه ی شما را اشغال کرده است. باور نمی کنید؟ ببینید حتی اجازه ی برگزاری یک میهمانی شاد در خانه تان دارید بدون این که نگران باشید گزمه های حکومت به خانه تان بریزند و آزار و اذیت تان کنند؟

آری تا درون خانه های ما،،، در اشغال دشمن است؛ دشمنی که مخالف شادی و سرزندگی و پیشرفت است. این دشمن هرگز به طور خود به خودی سرزمین اشغالی اش را ترک نخواهد کرد.

برای مبارزه اما، باید روش ها را دانست. باید تکنیک ها را دانست. بی گدار به آب زدن و تنها شجاع بودن کافی نیست.

زنده باشید شما که همه ی آن چه را که گفتم خود می دانید و من فقط تکرار کننده ی آن هستم.

به امید پیروزی تان.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy