Thursday, Sep 22, 2022

صفحه نخست » هشدار به کشورهای غربی! جمهوری اسلامی می خواهد حمام خون به راه بیندازد! پیش از فاجعه به داد مردم ایران برسید!؛ ف. م. سخن

93EB092E-1194-422C-9D86-F67EDE721FAE.jpegکمک خواستن از خارجی، در کشور ما عملی زشت و نکوهیده به شمار می آید و کسی که از جامعه ی بشری تقاضای کمک کند، خائن به کشور نامیده می شود.

به عنوان یک نویسنده ی سیاسی، من انجام این عمل زشت و نکوهیده را بر عهده می گیرم و خائن هم که به شمار بیایم، رو به خارجی ها می کنم و فریاد می زنم:
جمهوری نکبت اسلامی می خواهد در ایران حمام خون به پا کند! به داد هم نوعان آزادی خواه تان در ایران برسید!

خبرهایی که از طرق مختلف به من می رسد به شدت نگران کننده است. حکومت جنایتکار، با آماده کردن پیش زمینه های فکری، می خواهد مردم جان به لب رسیده و معترض را به شدت سرکوب کند.

برخی از خبرگزاری های وابسته به حکومت، سازِ حجاب از سر زنان کشیدن و مخالفت با دین و مذهب و وابسته بودنِ معترضان، به دولت بیگانه را شروع به نواختن کرده اند تا در ساعت اعلام حمله، ذهنیت هواداران مسلح شان را برای سرکوب مردم آماده کنند.

قطع اینترنت در داخل، و جلوگیری از دسترسی به بعضی از سایت های خبری داخلی از خارج، مقدمه ی این تصمیم شوم است.

دولت های غربی، اگر می خواهند به داد ایرانیان داخل کشور برسند الان موقع اش است نه این که بعد از زدن و کشتن مردم بیانیه بدهند و جنایت حکومت را محکوم کنند.

جنگ روسیه با اوکراین را نمی توان با آن چه در ایران می گذرد مقایسه کرد اما اگر کمک های غرب به اوکراین نبود، ایستادگی رییس جمهور زلنسکی و مردم اوکراین در مقابل متجاوزان روس، تا این لحظه دوام نمی آورد.

اگر صرفا منافع مادی مد نظر دول غربی نباشد و قدری هم به مسائل انسانی بها دهند، باید به هر صورت که می توانند حکومت نکبت اسلامی را تحت فشار جدی قرار دهند و بخصوص امکانات خبررسانی از داخل به خارج و خبرگیری ایرانیان خارج از کشور و نیز کشورهای دنیا از آن چه در داخل کشور می گذرد «هر چه زودتر» برای مردم ایران فراهم کنند.

حکومت نکبت، خونخوار تر و بی رحم تر از آن است که ایرانیان بتوانند بدون کمک خارجی آن را سرنگون کنند. این کمک اگر از مردم ایران دریغ شود، لکه ی ننگی خواهد شد بر دامن کشورهایی که علی القاعده، باید از انسان های تحت ظلم حمایت کنند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy