Sunday, Sep 25, 2022

صفحه نخست » مجری محبوب رادیو در اعتراض به سرکوب معترضان از صدا و سیما خداحافظی کرد

sadraee_banner.jpgمرضیه صدرایی، مجری رادیو در یک پست اینستاگرامی از خداحافظی‌اش از صدا و سیما خبر داد.

او در صفحه اینستاگرامش نوشت: «قرار بود روز شنبه در برنامه طنز کوی نشاط باشم، که با توجه به شرایط روحی این روزها و حالِ ما مردم، نشاطی و نه رمقی برایم نبود و در برنامه حاضر نشدم..... به امید روزهای سرشار از نشاط، آرامش، عدالت، دموکراسی».

او همچنین از دشواری خداحافظی با کارش نوشته و در ادامه گفته «روح که زخمی شد دیگر جانی نداری برای ادامه ....و مگر نه اینکه مخاطب ما همین مردمند؟ که ما هم از همین مردمیم».

خانم صدرایی از هشتگ‌های «مهسا امینی»، «نه به خشونت‌ علیه زنان» و «زن، زندگی و آزادی» استفاده کرده است:

***

هیچوقت نیمکت نشینی را دوست نداشتم، چه زمانی که در انتظار دعوت به کار ،روی نیمکت انتظار بنشینم، چه اینروزها که بخواهم در انتظار بمانم تا گُل به کدام دروازه می خورد تا نیمکتم را عوض کنم. لذا امروز دوم مهر سال صفر- یک ؛ در خانه استیجاری در تهران /ایران، روی یک کاناپه نه چندان نو، و با تمام افتخار و مباهات خودسرپرست و مستقل، نه وابسته به رانتی و دستگاهی و کانالی و گروهی و نه استخدام ، این متن را مینویسم و با رادیو (صدا و سیما) خداحافظی میکنم. امروز قرار بود از ساعت ده صبح طبق روال شنبه ها در برنامه طنز کوی نشاط باشم ، که با توجه به شرایط روحی این روزها و حالِ ما مردم ، نشاطی و نه رمقی برایم نبود و در برنامه حاضر نشدم که از خانم ندا اسماعیلی تهیه کننده محترم برنامه پوزش میخوام.

به امید روزهای سرشار از نشاط، آرامش، عدالت، دموکراسی، همکارانی که پیشتر و بالاجبار از رادیو کوچ کرده اند حال مرا میفهمند که چه زجری دارد کندن و دور شدن از کاری که به تار و پود وجودمان بند است ولی روح که زخمی شد دیگر جانی نداری برای ادامه ....و مگر نه اینکه مخاطب ما همین مردمند ؟ که ما هم از همین مردمیم

radio1.jpgradio2.jpg





Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy