Tuesday, Sep 27, 2022

صفحه نخست » کامبیز دیرباز خطاب به ملی پوشان: بگذارید به جای شما منتخب نیروهای مسلح به جام جهانی برود

01_dirbaz.jpgکامبیز دیرباز، بازیگر سینما و چهره تلویزیونی در اینستاگرامش از بازیکنان تیم ملی ایران خواست تا در حمایت از اعتراض سردار آزمون به سرکوب کردن معترضان هم‌صدا شوند.

بی بی سی - کامبیز دیرباز که پیشتر به صراحت به «رفتار وحشیانه» نیروهای سرکوبگر با معترضان اعتراض کرده بود، در استوری جدیدی خطاب به ملی‌پوشان ایران نوشته است: «داداشای گلم در #تیم_ملی ایران، این یک فرصت تاریخیه،‌ همه با هم یک دل بشید و پرچم سردار را بالا نگه دارید. چی میشه تهش؟ خط می‌خورید دسته‌جمعی؟ عوضش تو دل میلیونها هموطن ثبت می‌شید.»

سردار آزمون، ستاره تیم ملی و لورکوزن در واکنش به توهین‌های حسن عباسی،‌ سخنران ایدئولوژیک به فوتبالیست‌ها، نخستین بازیکن تیم ملی بود که سکوتش را شکست و به سرکوب زنان در اعتراض‌های ایران اعتراض کرد. پس از آن تمام پست‌های او در اینستاگرام حذف شد.

کامبیز دیرباز (زاده ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد است. وی از سال ۱۳۷۶ مشغول فعالیت بوده و آثاری همچون دوئل ، اخراجی ها و قفس طلایی را در کارنامه هنری خود دارد.

کامبیز دیرباز در استوری امروزش خطاب به بازیکنان تیم‌ملی نوشت: « بگذارید به جای شما تیم منتخب نیروهای مسلح رو بفرستند. اون‌وقت ببینیم چند تا از آمریکا و انگلیس می‌خورن و برمی‌گردن...»

01_dirbaz.jpg

بسیاری از معترضان و ناظران به سکوت ملی‌پوشان فوتبال ایران اشاره کرده و آن را با موضع‌گیری‌های مسعود شجاعی و وریا غفوری و #علی_کریمی در زمان عضویت در تیم ملی و پس از آن مقایسه کرده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy