Tuesday, Sep 27, 2022

صفحه نخست » یک توصیه به مسیح جان علی نژاد، رهبر جنبش زنان ایران!؛ ف. م. سخن

68A5EBEE-FF75-40E8-A939-97F27A19ED6E.jpegسلام مسیح جان!

ببخشید مثل همیشه خودمونی با شما صحبت می کنم. امروز که در «نیویورکر» دیدم شما خودتان را رهبر جنبش امروز ایران نامیده اید، بعد هم توییت اصلاحی شما را به آن نشریه وزین مشاهده کردم که متواضعانه فرموده اید که منظورتان جنبش امروز نبوده بلکه جنبش زنان ایران بوده و چند تا از این جنبش ها را نام برده اید فهمیدم علت این که یک روز از شما در خواست کردم با شما گفت و گویی کورونایی داشته باشم، در جایی که اساتید بزرگ رسانه مثل جناب آقای امیر طاهری دعوت مرا پذیرفته بودند، مثل دفتر شاهزاده رضا پهلوی آن را موکول به عدم کردید، علت آن جایگاه رفیع شما و جایگاه حقیر اینجانب بوده چرا که رهبر ها جز با ایران اینترنشنال و بی بی سی فارسی نباید گفت و گو کنند چون حتما برای شان اُفت خواهد داشت.

به هر حال خوشحال ام که آفتاب از پس ابر تواضع شما درخشیدن گرفت و الان ما می دانیم که در این دوران بی رهبری و بی سر بودن جنبش، کسانی مثل شما را داریم که در خودشان این قدرت و توانایی را می بینند که رسما اعلام کنند جنبش ها همچین هم بی سر نیستند و سر هایی چون شما دارند که ایشاللا مشکور باد.

1DA6123D-9391-4789-8278-871CE2BD2BF7.jpeg

اما در این وضع و اوضاعی که امروز در اثر مساعی همچون شما رهبران گرانقدر به وجود آمده، توصیه ی من این است که فعلا زیاد روی این موضوع رهبری زوم نکنید چون همان طور که خودتان فیلم هایش را پخش کرده اید، امروز بچه های ایران را می گیرند و می زنند و می برند و می کشند و برای آن ها که زنده می مانند پرونده درست می کنند، لذا زیاد جالب نیست که در پرونده ی آن ها نوشته شود که از مسیح علی نژاد رهبر شیش هفت جنبش زنان حمایت کرده اند و خدای نکرده به خاطر این اتهام که بعید هم نیست راست باشد بلایی بر سرشان می آورند.

من از همان روزی که جک بلیک مشاور امنیت ملی امریکا با شما ملاقات کرد و عکس انداخت و از همان روزی که پرزیدنت بایدن نگران حال شما بعد از آن جریان ترور مخوف شد فهمیدم که شما باید همان رهبری باشید که من همیشه منتظرش هستم ولی این گفتن صریح شما دیگر کاملا خیال مرا راحت کرد.

واقعا این که هی می گفتید و می گفتند رهبر،،، همه ی مردم هستند و هر ایرانی خودش یک رهبر است و اکبر گنجی هم همین را می گفت و چند نفر دیگر هم همین را می گویند، فایده اش این است که از میان ۸۰ میلیون رهبر،،، یک نفر خود بخود می شود رهبر بی رهبران و همه چیز رو به راه می شود.

برای تو، ببخشید برای سرکار، پیش از آن که فداییان شما، به من بگویند تو حسود ی و تو داری مبارزات مردم ایران را نابود می کنی و تو مامور جمهوری اسلامی هستی آرزوی موفقیت بیشتر در پیشبرد امر مبارزات مردمی می کنم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy