Tuesday, Sep 27, 2022

صفحه نخست » تلاش ماموران امنیتی برای بازداشت کتایون ریاحی/ وی توانسته پیش از بازداشت از خانه فرار کند

riyahee_banner.jpg

گزارش‌ها حاکی از آن است که روز دوشنبه ماموران امنیتی با «حکم جلب» به خانه کتایون ریاحی، بازیگر ایرانی یورش برده‌ و تلاش کرده‌اند که او را بازداشت کنند. گفته می‌شود خانم ریاحی توانسته پیش از بازداشت از خانه فرار کند ولی از سلامت و مکان او خبری در دست نیست.

صفحه کاربری می‌تو (من‌هم) در ایران با انتشار این خبر نوشته که «جان کتایون ریاحی در خطر است.» گرداننده صفحه خانم ریاحی با انتشار یک استوری این خبر را تایید کرده است. بر اساس گزارش‌ها ماموران لوازم شخصی او از جمله لپ‌تاپ و تلفن همراه او را باخود برده‌اند.

کتایون ریاحی،‌ بازیگر ایرانی در واکنش به مرگ مهسا امینی،‌ عکسی بدون حجاب از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «در سوگ زنان ایران زمین». صفحه اینستاگرام خانم ریاحی از طرف ادمین این پیج نوشت: «جان او در خطر است، صدای او باشیم، تنها کسی که اولین نفر صدای ایران شد» صفحه اینستاگرام کتایون ریاحی پستی از صفحه «می‌تو ایران» را استوری کرد که در آن اعلام شده شب گذشته ۶ مهرماه، ماموران امنیتی به خانه این بازیگر هجوم برده و او موفق شده پیش از دستگیری فرار کند. وسایل شخصی کتایون ریاحی از جمله موبایل و لپ‌تاپ او ضبط شده و از سلامت او و کجایی این هنرمند خبری در دست نیست.

01_riahi.jpg

بنا بر اطلاعاتی که به ایران اینترنشنال رسیده، دوشنبه شب ماموران در نبود کتایون ریاحی، بازیگر، به خانه او رفته و وسایل شخصی او شامل لپ تاپش را ضبط کرده‌اند. منابع ایران‌ اینترنشنال می‌گویند ماموران حکم جلب ریاحی را داشته‌اند. ریاحی حجاب را از سر برداشته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy