Saturday, Oct 1, 2022

صفحه نخست » آقای خامنه ای یک عمر باد کاشتی اکنون طوفان درو می کنی، علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr_2.jpgچه قبل از شورش کور پنجاه و هفت و خرابکاریهای منتهی به آتش زدن سینما رکس آبادان و چه بعد از آن،بخصوص،تحمیل تان از سوی هاشمی،به ملت ایران ،به عنوان رهبر جمهوری اسلامی و گماردن افراد کاملا شبیه شخصیت بیمار و روانی خود، در جرگه مافیای قدرت ات،فقط و فقط ،علیه منافع ملت ایران و خرابی و ویرانی کشور،گام بر داشتی و در کشتارهای هفتاد و هشت و نیز هشتاد و هشت کوی دانشگاه تهران و کشتار کهریزک در همین سال، قتل عام های نود و شش و نود و هشت،تنها کسانی را ،ارتقا مقام دادی، که دست شان، به خون ملت ایران، آغشته بود و هنوز هم هست.

قالیباف عامل هر دو کشتار کوی دانشگاه و کشتار های دیگر را، به ریاست مجلس گماردی،سعید مرتضوی عامل قتل زنده یاد ،زهرا کاظمی و کشتار کهریزک را، به جاه و مقام و ثروت باد آورده رساندی..... و سرانجام قاتل کشتار جمعی تابستان شصت و هفت را ،به ریاست جمهوری منصوب و کابینه وی و مجلس قلابی ات را، پر از جنایتکاران دست چین شده شبیه خود نمودی و با سه دهه حکومت خونین و ننگین توام با کینه و نفرت از عالم و آدم و با کشتار در داخل و صدور شرارت به همسایگان و صدور تروریسم به اقصی نقاط جهان، تاریخی خون بار و ننگینی از خود باقی گذاشتی و اکنون نوبت پاسخ دادن ،به اینهمه سرکوب و شکنجه و کشتارهای بی رحمانه و شلیک به اختیار ها و جنایات بی شمار، فرا رسیده است.
در کنار حمله موشکی به هواپیمای مسافربری اوکراینی و کشتار بیرحمانه همه مسافران بیگناه آن ، با شعار همیشگی ات علیه اسرائیل ،قصد تولید بمب اتمی امام زمانی و حمله هسته ای به آن و نابودی قوم یهود را داشتی و هنوز هم داری و کتمان نمی کنی،درحمله ناجوانمردانه و بی رحمانه ارباب ات پوتین، با همه امکانات، خود را در بست در اختیار وی گذاشتی و این درست در حالی است. که هشتاد میلیون مردم ایران ، همراه با اکثریت قریب به اتفاق ملل دنیا،خود را در کنار ملت قهرمان اوکراین و به طرفداری ازمبارزات بی امان آنان، برای رهایی کشورشان از دست ستمگر متجاوز، احساس می کنند.
یک فرد جنایتکار و بی وجدان روانی را، به فرماندهی نیروی انتظامی چابهار گماردی ،تا با تجاوز به دختر پانزده ساله، فاجعه هشت سال قبل تجاوز معاون اطلاعات سپاه به دختران نابالغ در این خطه را تکرار نماید.فکر می کنی با کشتار فرزندان رستم در زاهدان ،یا دستور به جنگ علنی سپاه ،با ملت به پاخاسته ایران در سراسر کشور، خواهی توانست ،قسر در بروی !؟ کور خواندی،این تو بمیری ، دیگراز آن تو بمیری های سابق نیست. یک بار جستی ملخک، دو بار جستی ملخک، آخر به دستی ملخک،به گرد تا بگردیم ما ملت ایران، با تو و همپالگی های مافیای جنایتکارت، تازه شروع شده،ما ملت تا واژگونی این بساط بدخیم عصر حجری انیرانی اهریمنی ات و حواله کردن تان به گورستان تاریخ،آرام و قرار نمی گیریم.پایان کارتو و همراهان ات، فرا رسیده است.به پایان سلام کن دیکتاتور بدخیم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy