Sunday, Oct 2, 2022

صفحه نخست » احضار کریم باقری و ستارگان پرسپولیس به یک نهاد امنیتی در تهران

01_perspolis.jpgبنابر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، کریم باقری به همراه رفیعی، کامیابی‌نیا، بیرانوند، فرجی، سرلک، پور‌علی‌گنجی، نعمتی و پاکدل صبح دوشنبه به یک نهاد امنیتی در تهران برای بازجویی و ارائه توضیحات درباره فعالیت‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی در حمایت از خیزش سراسری مردم احضار شدند.

سروش رفیعی در بخشی از مصاحبه خود با رسانه‌ها پس از بازی پرسپولیس- تراکتورسازی به حرف‌های حسن عباسی اشاره کرده و می پرسد، چطور این آقا به خودش اجازه می‌دهد در مورد زن و نوامیس ما صحبت کند و کسی با او کاری ندارد. رفیعی گفت: چطور می‌شود وقتی از حسین ماهینی دفاع می کنیم از ۱۰۰ جا به ما زنگ می‌زنند و از ۱۰ نهاد بازخواست می‌شویم.

سروش رفیعی در جریان مصاحبه پس از بازی پرسپولیس با تراکتور در مورد صحبت برخی افراد حکومتی درباره دختران و زنان ایران صحبت کرد. رفیعی گفت: به خود اجازه ندهید در مورد آن‌ها صحبت کنید.

جواد کاظمیان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ هم از سوی یک نهاد امنیتی احضار شد.

کاظمیان که سابقه سال‌ها حضور در تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را دارد به دلیل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و حمایت از خیزش سراسری مردم ایران از سوی یک نهاد امنیتی احضار شده است.

جواد کاظمیان در صفحه اینستاگرام نوشته بود:

علی کریمی خائن نیست

علی کریمی اغتشاشگر نیست
علی کریمی دلش کوچیکه ،غصه میخوره میریزه تو خودش پیر میشه از فقر و بدبختی حالش بد میشه
سیاست نداره حرف دلش و میزنه مثه یه عده سلبریتی فوتبالیست مربی بازیگر مجری خواننده ی نون و به نرخ روز نمیخوره ، علی خودشه رک و راست .بغض داره خفمون میکنه حالمون خوب نیست جوونامون دهه هشتادیا گناه دارن اقای پلیس اقای نیروی انتظامی نزنین نزنین نزنین

01_kazemian.jpg

جواد کاظمیان رابطه بسیار نزدیکی با علی کریمی دارد و در روزهای اخیر پست‌های مختلفی در حمایت از همبازی سابقش و همچنین حسین ماهینی در اینستاگرام منتشر کرده بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy