Tuesday, Oct 4, 2022

صفحه نخست » پیام فاک انگشت دختران دانش آموز برای علی خامنه ای، فرزانه روستایی

roostayee_banner.jpgعلی خامنه ای در معرض یک قضاوت لخت و خشن زنان و دختران جوان و مردان ایرانی قرار گرفته است. یکی از این قضاوت ها پیام رایج و مرسوم انگشت وسط در میان نسل جوان است که احتمالا خامنه ای و آخوندهای حوزه هنوز با آن آشنایی جندانی ندارند ولی از این به بعد زیاد با آن سر و کار خواهند داشت. مفهوم انگشت وسط بیش از اینکه رکیک باشد اعتراض یا اعلان پایان یک نابرابری یا ستمی است که زنان و جوانان آن را بر نمی تابند.

یک پیام انگشت وسط خط بطلان کشیدن براراده کسی است که خواست خود را بر دیگران تحمیل می کند و در اینجا معنا و مفهوم آن چیزی نیست جز اینکه بازی علی حامنه ای و دستگاه سرکوب او و ولایت متوهمانه او به پایان رسیده و تبدیل به ریشختد و بازیچه دختر بچه ها و پسرهای جوان شده است.

پیام انگشت وسط جوانان ایرانی برای آقای رهبر همان ادامه عواقب سرود سلام فرمانه است که به عنوان یک انقلاب مخملی ابتدا با چند هزار دابسمش خنده دار شروع شد، اما ظاهرا قرار است با زبان لخت تر و رکیک تری ادامه یابد.

شاید بتوان گفت بازی تازه دارد شروع می شود. بی شک اگر ارتش وارد معادلات شود اتفاق مهمی است. اما اگر ارتش دانش آموزان دختر نیز با تحریم کلاس ها و مدرسه وارد اعتراضات شوند در آن صورت با صدها هزار مقنعه و حجابی که به هوا می رود می شود گفت پتانسیلی وارد خیابان شده است که توان آن شاید کمتر از یک نیروی نظامی متشکل نباشد برای اینکه کار را یکسره کنند.

کانال یوتوب فرزانه روستایی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy