Wednesday, Oct 5, 2022

صفحه نخست » رستاخیزملی و کمک به تغییر رژیم

qf_banner.jpgترجمه گفتگوی عرفان قانعی فرد با تلویزیون قناة الحدث

خامنه ای پس از 16 روز سکوت بر جنایت، قتل وحشیانه مهسا امینی را به اسرائیل و آمریکا ربط می دهد اما توحش اسلامی او و نیروهایش ربطی به موساد یا سیا ندارد. بعد، وی جنبش ملی را به ساواک و پهلوی و شاه فقید نسبت می دهد اما تاریخ پهلوی ایران ساز، محبوب ایرانیان و نسل جوان است. تاریخ پهلوی، تاریخ صلح و آرامش و ثبات بود.
خامنه ای خودش زندانی ساواک بود و بخاطر حمایت از تروریسم اسلامی به زندان افتاده و دو بار از مقامات شاه فقید، تقاضای عفو کرده. سخنان امروز او خالی از هر منطقی بود و بمرا به یاد چاوشسکو در رومانی 1989 و سخنرانی آخر قذافی لیبی انداخت.
این جنش و رستاخیز ملی ایرانیان، 4 مشکل یا ویروس دارد: اصلاح طلبان حکومتی، فمنیست ها و جنسیت گراها، تجزیه طلبان قوم گرا و کهنه تروریست های 57ی هستند. این جنبش زمان بر و ادامه دار هست و راه طولانی و سنگلاخ رسیدن به آزادی است. بدون عینک مارکسیسم و ایدئولوژی اسلامی می خواهم از عینک ملی گرایی نگاه کنم. خلافت اسلامی ولایت فقیه در جهان بشریت امروز، اعتباری ندارد. امروزه، صدای جنبش جوانان ایرانی در جهان شنیده شده است.
این جنبش، برای دمکراسی و تغییر رژیم است و کمترین ربطی به نوه خمینی جنایتکار ندارد. مافیای اصلاح طلبان در پی دزدیدن جنبش و موج سواری از جنبش جوانان هستند. و می خواهند این رژیم سرطانی را حفظ کنند.
با شاهزاده موافقم. که اگر بایدن به مُلاهای جنایتکار ، پول بدهد یعنی دستش در خون جوانان آلوده است. شاهزاده ، تنها رهبر محبوب و مقبول نسل جوان برای این دوران گذار به دمکراسی است و مابقی خود رهبر پندارها اعتباری ریشه ای ندارند. نباید به سخنان لابی های جمهوری اسلامی و اصلاح طلبان گوش دهند یا مانند روزنامه نیویورک تایمز که امروز به غلط می گوید انقلاب ایران به خاطر اقتصاد است. این اباطیل، چشم بستن بر واقعیات اند.
nytimes.jpg
در عرصه منطقه ای، کشورهای عربی و اروپا و آمریکا می توانند به شعارها گوش بدهند تا بدانند در خیابان اسم چه کسی را صدا می زنند. برای از بین بردن سرطان خمینی، این فرصت مغتنمی برای صلح و ثبات در منطقه است. امیدوارم که از سیاست دوگانه بپرهیزند، نهادهای امنیتی مانند سیا بدانند که مشابه اوکراین، می توانند از تغییر رژیم در ایران و استقرار دمکراسی هم حمایت کنند.
جامعه جهانی می توانند از شاهزاده پهلوی حمایت کنند. و رسانه های جهان هم از حرکت جوانان حمایت کنند و سانسور رسانه ای را بشکنند تا تفکر غالب، تغییر رژیم باشد. و غده سرطانی مُلایان رفع شود. که به نفع صلح و آرامش در منطقه و جهان است. سلول های تروریستی سپاه پاسداران و سپاه قدس می توانند مزاحم آرامش جهان باشند. یک همکاری جهانی با مردم ایران نیاز است تا رویا به واقعیت تبدیل شود. جوانان ایران، فرصت مغتنم را فراهم کرده اند، شما هم می توانید همراه شوید. نظامی دمکراسی پارلمانی در ایران آینده مانند نروژ به ضرر کسی نیست.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy