Friday, Oct 7, 2022

صفحه نخست » ترفندهای برجامی رژیم برای ممانعت از پشتیبانی غرب از خیزش ملت ایران، علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr_2.jpgوقتی وزارت خارجه آمریکا، خواهان توقف اصرار تهران، بر خواسته‌های فرا برجامی است وهمزمان وزیر خارجه نیز در پی آزادی یک گروگان، خواهان آزادی مابقی شهروندان آمریکایی میشود. یعنی پشت پرده قیام ملت ایران، مبادله پیام‌ها و مذاکراتی با آمریکا، برای احیای برجام و رفع تحریم‌ها، بر قرار است. تا از تمرکز دولتمردان آمریکا و اروپا، به خیزش ملت ایران و جنایاتی که رژیم، در سرکوب و کشتار بی رحمانه جوانان کشور و گروگان گرفتن والدین مظلوم آنها، مرتکب می‌گردد. سرپوش گذاشته شود.

دولتمردان غرب، بر خلاف رژیم اسلامی، به افکار عمومی مردم خود، برای انتخاب مجدد، بها می‌دهند. خوشبختانه، در قبال حمایت ناقص و کجدار و مریز این دولتمردان، از خیزش ملت ایران، جامعه مدنی غرب، اعم از نویسندگان، هنرمندان، سینما گران، رسانه‌ها، محافل مدنی و حقوق بشر، شخصیت‌های مهم ومجموع سلبریتی‌های این جوامع، ازمطالبات آزادیخواهانه ملت به پا خاسته ایران، در مقابل سرکوب و بی رحمی استبداد دینی و تغییر این بساط اهریمنی حاکم و جایگزینی آن، با یک نظام متمدن غیر دینی، پشتیبانی می‌کنند. به خصوص اینکه تظاهرات صدها هزار ایرانی مقیم خارج، در نهم مهرماه و در بیش از یکصد و پنجاه شهر مهم جهان، علیه رژیم اسلامی و در پشتیبانی از خیزش آزادیخواهانه هم میهنان خود، در داخل کشور، وجدان عمومی جامعه جهانی و نهاد‌های مدنی را، برانگیخت و به عنوان یک مجموعه بزرگ و فراگیر گروه فشار، وادار به عکس العمل دولتمردان حاکم، درین جوامع، به طرفداری از خیزش ملت ایران نمود.
علیرغم تلاش وزارتخارجه رژیم تهران و لابی‌های وابسته و مزدوران، در گول زدن دولتمردان غرب و انحراف افکار عمومی، از خیزش ملت ایران، به مذاکرات برجامی و کسب امتیاز مالی برای هزینه کردن آن، در تقویت ماشین سرکوب و کشتار ملت ایران، با سلاح‌های جنگی بیشتر، هم اکنون نبرد نابرابر ملت از جان گذشته ایران، در خیابان‌های سراسر کشور، ادامه داشته و وارد چهارمین هفته خود شده است.
بدیهی است. انجام تظاهرات هم میهنان مقیم خارج، در چهار گوشه جهان، همانند تظاهرات با شکوه نهم مهر ماه، می‌تواند. تلنگری بر وجدان دولتمردان غرب باشد. که زیر بار ترفند جدید رژیم، برای نجات دوباره خود، به بهانه آزادی گروگانهای غرب و در مقابل آن پذیرش شرایط برجامی، به ازای عدم جانبداری از ملت ایران نروند. همچنین هر نوع خیزشی شبیه نهم مهرماه در خارج، می‌تواند کفه ترازو را، به نفع پیروزی ملت ایران، تقویت نموده، براندازی بساط بدخیم حاکم را، رقم زده و با حاکم شدن دوباره ملت ایران، بر سرنوشت خویش، بعلت عدم نیاز به بمب اتمی امام زمانی، در یک جامعه سکولار، آزاد، دموکرات و احترام به ارزش‌های جوامع آزاد و متمدن جهان، بار دیگر یک متحد خوب و صلح دوست و این جهانی، در جامعه بین المللی گردد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy