Friday, Oct 7, 2022

صفحه نخست » آتش‌سوزی بزرگ در مجموعه تفریحی پارک ارم

fire_banner.jpgتصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که آتش‌سوزی بزرگی در مجموعه تفریحی پارک ارم، در غرب تهران، رخ داده است.

خبرگزاری مهر عصر روز جمعه به‌نقل از سخنگوی آتش‌نشانی تهران نوشت: «در محوطه پارک ارم، یک ساختمان قدیمی چهار طبقه متروکه بود که آتش گرفت.» او علت این حادثه را بی‌احتیاطی کارگران معرفی کرد.

***

ایندیپندنت فارسی - تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد عصر روز جمعه آتش‌سوزی بزرگی در کنار دریاچه مجموعه تفریحی پارک ارم، در غرب تهران، رخ داد.

خبرگزاری مهر عصر روز جمعه ۱۵ مهرماه به‌ نقل از جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران، نوشت: «در محوطه پارک ارم، یک ساختمان قدیمی چهار طبقه متروکه بود که آتش گرفت.» ملکی علت این حادثه را «بی‌احتیاطی کارگران» معرفی کرد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران در حالی بلافاصله «بی‌احتیاطی کارگران» را عامل آتش‌سوزی عصر روز جمعه در پارک ارم معرفی می‌کند که برای روشن شدن دلیل آتش‌سوزی‌ها، نیاز به بررسی‌های تیم کارشناسی است که دست‌کم چند روز زمان می‌برد.

به‌گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران، بلافاصله بعد از گزارش‌های اولیه، نیروها و ماموران دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و در حال حاضر هم حریق به‌طور کامل خاموش شده است.

جلال ملکی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با خبرگزاری مهر گفت: این ساختمان در محل تردد شهروندان نبود و کسی هم در جریان این آتش‌سوزی آسیبی ندیده یا مجروح نشده است.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

با این همه تصاویر و ویدئو‌های منتشر شده نشان می‌دهد که جمعیت زیادی در کنار محل آتش‌سوزی تجمع کرده‌اند و ساختمان آتش‌گرفته نیز در کنار دریاچه تفریحی پارک ارم قرار داد. بنابر گزارش‌ها این ساختمان پیش‌تر رستوران مجموعه تفریحی پارک ارم بود.

پارک ارم از مجموعه‌های قدیمی تفریحی در ایران است. این پارک که در کیلومتر چهار بزرگ‌راه تهران و کرج واقع است در سال ۱۳۵۰ در زمینی به‌وسعت ۷۲ هکتار بازگشایی شد. پارک ارم تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ به‌نام سازنده و سرمایه‌گذار آن، رحیم علی خرم، «پارک خرم» نامیده می‌شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy