Sunday, Oct 9, 2022

صفحه نخست » رضا پهلوی: جمهوری اسلامی به زودی در خیابان‌های ایران سقوط خواهد کرد

rp_banner.jpgایران اینترنشنال - شاهزاده رضا پهلوی حضور گسترده مردم را در اعتراضات سراسری روز شنبه «حماسه» خواند و از ایرانیان خواست برای شکست جمهوری اسلامی اعتراضات خود را با اعتصابات سراسری همراه کنند.

شاهزاده رضا پهلوی در پیامی ضمن فراخوان برای اعتصاب سراسری به عنوان مکمل اعتراض‌های خیابانی نوشت: «رمز پیروزی، اتحاد، همبستگی و تداوم است. اعتراض در خیابان را با اعتصابات سراسری تکمیل کنید. جمهوری اسلامی در ذهن و قلب شما سقوط کرده است و به زودی در خیابان‌های ایران نیز سقوط خواهد کرد.»

شاهزاده رضا پهلوی در این پیام خطاب به «مردان و زنان و فرزندان» ایران گفت: «بیش از سه هفته است که در خیابانید و خواب را از ضحاک و گماشتگانش ربوده‌اید. امروز حماسه دیگری آفریدید. چشمان جهان به شما و مبارزه دلاورانه‌تان برای باز پس گرفتن ایران است.»

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

شاهزاده رضا پهلوی پیشتر نیز با استقبال از گسترش اعتصابات ایران به بخش‌های خدماتی-تجاری، تاکید کرده بود اعتصابات سراسری به همراه اعتراضات، باعث شکست جمهوری اسلامی خواهد شد.

او همچنین از آمریکا و غرب خواسته بود برای حمایت از خانواده‌های کارگرانی که اعتصاب می‌کنند، صندوق حمایتی تشکیل دهند.

خیزش سراسری علیه جمهوری اسلامی به دنبال فراخوان‌ گروه‌های مختلف برای تجمعات خیابانی، روز شنبه ۱۶ مهر ادامه یافت و از صبح تا پایان شب، خیابان‌های بسیاری از شهرها از جمله تهران، شیراز، اصفهان، اراک، سنندج، کرج، رفسنجان، مشهد و ... صحنه حضور مردم و شعارهای ضدحکومتی بود.

در همین حال، کسبه و بازاریان بازار بزرگ و بازار تجریش تهران دست به اعتصاب زدند. کاسبان شماری از شهرهای کردنشین ایران نیز در روز شنبه ۱۶ مهر با بستن مغازه‌های خود، اعتصاب‌ها در این مناطق را در همصدایی با خیزش سراسری مردم ایران علیه جمهوری اسلامی ادامه دادند.

ویدیو‌های رسیده به ایران اینترنشنال نشان می‌دهند کسبه بازار بزرگ تهران همزمان با تجمع‌های اعتراضی در سراسر ایران، مغازه‌های خود را تعطیل کردند.

در حالی که اعتراض‌ها در شامگاه ادامه داشت گروه هکری عدالت علی، تلویزیون جمهوری اسلامی را هک کرد و در میان پخش خبر ساعت ۲۱ از شبکه یک صدا و سیما، پیامی با تصویر علی خامنه‌ای و چهره چهار زن کشته شده اخیر در صفحه نمایش داده شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy