Sunday, Oct 9, 2022

صفحه نخست » یک بسیجی در منطقه ۱۷ تهران در جریان اعتراضات شامگاه شنبه کشته شد

01_basiji2.jpg

یک بسیجی به نام سلمان امیراحمدی در منطقه ۱۷ تهران در جریان اعتراضات شامگاه شنبه کشته شده است

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران، اعلام کرد یک بسیجی به نام سلمان امیراحمدی در منطقه ۱۷ تهران در جریان اعتراضات شامگاه شنبه کشته شده است.

خبرگزاری دانشجو - علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در نود و پنجمین جلسه رسمی شورا اظهار کرد: شب گذشته منطقه ۱۷ شهر تهران درگیر اغتشاشات و ناآرامی بود و پس از آرام شدن شرایط شهردار منطقه طی تماسی اعلام کرد که آسیب‌های زیادی به اموال عمومی وارد شده است. وی افزود: منطقه ۱۷ دارالشهدا شهر تهران است و معمولا شاهد هیچ تحرکی در این منطقه نیستیم، اما عده‌ای اغتشاشگر به همراه موتور سیکلت به سمت این منطقه حرکت کردند و سعی داشتند آرامش این منطقه را برهم بزنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: مشاهدات میدانی بنده حاکی از این موضوع بود که پاکبانان و کارکنان فضای سبز شهرداری تهران با شجاعت و تلاش فراوان سعی در حفظ اموال شهرداری تهران و بهتر شدن سیمای شهر داشتند. وی گفت: شب گذشته در منطقه ۱۷ یکی از بسیجیان شجاع و ایثارگر در پی اغتشاشات و در راستای حفظ امنیت به شهادت رسید؛ شهید «سلمان امیر احمدی» شب گذشته توسط اغتشاشگران به شهادت رسید. وی افزود: نوع رفتار چند شب گذشته نشان می‌دهد که در میان افراد حاضر در اغتشاشات کسانی هستند که به کشور‌های غربی متصل هستند و آموزش دیده‌اند تا در‌کشور آشوب جدی ایجاد کنند. وی گفت: ضمن تسلیت به خانواده شهیدان «امیر احمدی» از تمام خانواده‌ها درخواست می‌کنم تا مراقب فرزندان خود باشند تا توسط منافقین و گروهک‌های تجزیه طلب یا مزدوران نقابدارشان بازی نخورند؛ باید توجه داشت فرصت‌های پیشرفت در کشور عزیزمان با این اغتشاشات هدایت شده از دست نرود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy