Sunday, Oct 16, 2022

صفحه نخست » سخنی با رهبر، ا.ب.ن

rahbar.jpgآقای خامنه ای! ای کاش این نوشته به رویتتان برسد و بیش از این به خود و مردم ایران جفا نکنید. نمی‌دانم چرا شما پا جا پای دیکتاتور های تاریخ گذاشتید و سرنوشت ملت ایران را اینگونه رقم زدید؟ ما مردم صلح طلب ایران در طول تاریخ بس طولانی خود، همیشه به دنبال آزادی از جور حاکمان خود بوده ایم و هیچگاه هم آنرا به دست نیاورده ایم. هر بار که برای احقاق حقوق حقه ی خود به پا خاستیم تنها مدت کوتاهی مزه ی شیرین آنرا چشیدیم و باز به سرمنزل اول خود برگشتیم. این بار هم در سال پنجاه و هفت با آنکه وضع اقتصادیمان بد نبود انقلاب کردیم تا به خواسته ی دموکراتیک خود برسیم ولی چه شد؟
ما امروز به یکی از عقب افتاده ترین، فاسد ترین و بد اخلاق ترین کشور های دنیا بدل شده ایم اختلاس، رشوه، فحشا، بیعدالتی و ... بیداد می کند. ما همان اعتبار، ثروت و موقعیت قبل از انقلاب خود را هم از دست داده ایم. امروز مردم ایران به آنچه قبل از پنجاه و هفت داشته بود غبطه می خورد و شما! یا آنرا نمی بینید یا می بینید و اهمیت نمی دهید. آنچه امروز در خیابان های شهرهای ایران جریان دارد، خواسته های اکثریت مردم ماست.

نه طبقه یا اقلیتی از جامعه. به خود آیید که پایان دیکتاتوری، ویرانی و فلاکت، هم برای ما هم برای شما خواهد بود. این دشمنی! که شما مرتب نام می برید کیست؟ از ما چه می خواهد؟ چیزی بد تر از این موقعیتی که ما داریم؟ آیا منظورتان از دشمن ملت ایران نیست؟ شما و دولت شما بارها گفته اید بهترین راه حل مشکل فلسطین، انجام یک همه پرسی آزاد از تمام مردم اعم از مسلمان، مسیحی و یهودیست. چرا این راه را برای ایران قبول ندارید؟ اگر شما برحقید چرا از یک رفراندوم آزاد می ترسید؟ مگر آیت الله خمینی نگفت، قانونی که پدران ما وضع کردند را نمی خواهیم؟ مگر نمی گفت، ما می خواهیم قانونمان را خودمان وضع کنیم؟ چرا حرف های خودتان را هم قبول ندارید؟ قانون فعلی کارساز نبوده و نیست. بترسید که مردم نه تنها از شما و اسلامتان خیری ندیدند، ممکن است همه چیز فرو بریزد و خدا می داند چه به روز شما و ما بیاید؟ دیکتاتوری پایان خوشی ندارد.
رضا شاه دیکتاتوری بود که ایران را در طی شانزده سال از یک کشور فقیر و عقب افتاد و نا بسامان به کشوری مدرن و یکپارچه تبدیل کرد ولی چون دیکتاتور بود مردم او را دوست نداشتند و روزی که تبعید شد مردم به شادی پرداختند. خود شما او را با زشت ترین عناوین نام بردید. مردم دیکتاتور ها را دوست ندارند مردم گاندی ها و نلسون ماندلا ها را دوست دارند. اگر خیر و صلاح خود، اسلام، مردم و ایران را می خواهید، بیایید راه دیگری انتخاب کنید. شما دهه های متوالی وقت داشتید اهداف انقلاب را جاری سازید کشور را در مسیر رشد و ترقی قرار بدهید. با دنیا از در صلح در آیید و پدر ملت ایران باقی بمانید ولی نکردید. کلام آخر، شما به فکر ایران و ایرانی نیستید. به عنوان نمونه: شما برای جمعیت فعلی ایران، امکانات لازم حتی آب خوردن هم ندارید چگونه می خواهید جمعیت را به دو برابر افزایش دهید؟ چگونه حاضر شدید مردم بمیرند و شما به خاطر افکار شخصی خود واکسن های پیشرفته دنیا را تحریم کنید؟

این درد دلی بود که باور کنید حرف دل قاطبه ی مردم ایران است تا شما چه برداشت کنید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy