Tuesday, Oct 18, 2022

صفحه نخست » مهران مدیری به غلط کردن افتاد؟ + واکنش فرهاد، پسر مهران مدیری

modiri_banner.jpgبی بی سی - مهران مدیری، یکی از مشهورترین بازیگران و مجریان طنز در ایران، در ویدیویی تازه که در اینستاگرام منتشر کرده تلویحا سعی کرده محتوای ویدیو قبلی‌اش را که علیه برخورد خشونت‌آمیز با معترضان بود تلطیف کند و در مورد بعضی مواردی که گفته بود توضیح دهد.

در ویدیو تازه، او ضمن توضیح در مورد مالکیت فیلم‌هایی که در تلویزیون ساخته گفت: «باید کمی مراقب فضای مجازی باشیم» چرا که «باعث می‌شود اشتباه کنیم، نسبت به خودمان، نسبت به وقایع، نسبت به آدم‌ها». او در پایان اضافه کرد: «امیدوارم به روزهای روشن».

مدیری پیشتر در ویدیویی که حالا پاک شده گفته بود «نمی‌خواهد حتی یک فریم از او از تلویزیون ایران پخش شود». او گفته بود «داغدار» عزای عمومی در مرگ مهسا امینی است و از حکومت خواست با مردمی که چهار دهه با ناملایمات ساخته‌اند، خشونت نکند. در پی انتشار ویدیو گزارش‌هایی مبنی بر «ممنوع‌الخروج» شدن او در رسانه‌های ایران منتشر شد.

فرهاد پسر مهران مدیری در استوری اینستاگرامش: صحبت‌های چند هفته پیش پدرم واکنش قلبی و اعتقادی او به جریان این روزهای ایران و حرف‌های جدیدش (که امروز منتشر شد)، طبعا بر اثر فشار حکومت و از روی اجبار بوده است؛ این سناریو در شرایط فعلی کشور برای اغلب سلبریتی‌های ایران با شدت و ضعف‌ متفاوت یکسان است، پس ابله نباشیم!

***
***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy