Thursday, Oct 20, 2022

صفحه نخست » نیازِ مهم برایِ گسترش اعتصاب‌ها، کوروش گلنام

Kourosh_Golnam_2.jpgویژه گویا

به عنوان یک ایرانی بیرون از ایران از تاکید چند‌باره بر نیاز به یاری‌هایِ مالی برای پی‌گیریِ اعتصاب‌ها در ایران خودداری نکرده و یک‌بار دیگر برآن تاکید می‌کند.

هم‌میهنان در بیرون از ایران

هم‌میهنان گرامی، به هر شکل و از هرراهی که می‌توانید و درست می‌دانید به ایران پول بفرستید. نه تنها یک‌بار که هرچندبار که می‌توانید. تنها یک‌آن حساب کنید اگر ۱۰٪ میلیون‌ها ایرانی که در بیرون هستند، در این هنگامه تاریخی و سرنوشت‌ساز برایِ ایران، ماهیانه پولی بفرستند چه نیرویِ بزرگِ مالی برای اعتصاب کنندگان به وجود خواهد آمد و به آنان چه توانی برایِ پی‌گیری اعتصاب‌ها خواهد داد. اگر جست‌و‌جو کنید حتمن راه فرستادن پول را می‌یابید. اگر به آدرسی که من پیش‌تر داده‌ام اعتماد ندارید، یک‌راه دیگر، حزب‌هایِ هم‌میهنان کردِ ما: دموکرات و کومله هستند که می‌توانند یک امکانِ خوب باشند زیرا آنان حتمن از چنین توانی برخوردارند.

هم‌میهنان در ایران

شما خود در میدان مبارزه‌اید و بهتر از من می‌دانید که چگونه این صندوق‌هایِ مالی را پنهانی شاید در هر محله برپا کنید تا آنان که توانایی مالی دارند، هرچند اندک هم که باشد، یاری کنند. همه کوشش‌ها و جان‌فشانی‌هایِ تحسین‌برانگیز و تاریخیِ تاکنونیِ همه مردم ایران به ویژه جوانان و اینک نوجوانان دلاور و آینده سازِ ایران بدون گسترش هر روز بیش‌تر و شاید نوبتی اعتصاب‌ها دیرتر به نتیجه دل‌خواه خواهد رسید. این اعتصاب‌ها نیزاز سویی بدون وجودِ این صندوق‌هایِ مالی با دشواری روبرو خواهند شد.

پشتیبانی جهانی

جهان تاکنون چنین پشتیبانیِ گسترده و همه‌گیری از مردمِ ایران را به خود ندیده است. ما ایرانیان هرگز و هرگز نباید این مجالِ تاریخی را ازدست بدهیم. وضعیت سیاسی و اعتبارِ حکومتِ آدم‌کش و کودک‌کشِ اسلامیِ ایران به شدت و شتابی باور نکردنی دچار آسیبی سخت و جبران‌ناپذر شده است. اکنون حتا سفر به بیرون از ایران نیز برای آنان بسیار دردسرآفرین خواهد بود و شاید هیچ دولت‌مردی نپدیرد با آنان دیدار کند. بر این نیز بیافزاییم تظاهراتِ گسترده ایرانیان هر جا که این آدم‌کشانِ کودک‌کش گام بگدارند و خطرِ دستگیری و گرفتار‌شدنِ آنان را.
هم‌میهن گرامی، با همه توان و به دوراز هرگونه بحث‌هایِ جدایی‌افکن، یک‌پارچه با شعار "زن، زندگی، آزادی" به هر شکلی که می‌توانی هم‌راهی کن و نگذار خونِ پاکِ جوانانِ و نوجوانانِ دلیر که سر در راه آزادی نهادند، پایمالِ مشتی آخوندِ دزد، تبه‌کار و ایران برباد ده شود.
اعتصاب نیاز به صندوق‌هایِ مالی دارد!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy