Saturday, Oct 22, 2022

صفحه نخست » دعوای قانعی فرد و باربارا سلاوین در شبکه عربی وزارت خارجه آمریکا

qaneifar_banner.jpgاین گفتگو در روز جمعه از شبکه جهانی الحره (Alhurra) پخش شد که در آن باربارا سلاوین (از لابی گران مشهور جمهوری اسلامی در ایالات متحده آمریکا ) دوست داشت از ضرورت ادامه گفتگو و دیپلماسی، برجام، عدم تحریم های جدید، عدم تلاش برای تغییررژیم و ... سخن راند.

وقتی قانعی فرد - تحلیلگر امنیتی در مرکز ضد تروریسم آمریکا - سخن راند، سلاوین وی را به جنگ طلبی متهم کرد اما قانعی فرد، وی را علنا، نان به نرخ روز خور و مواجب بگیر مُلایان وحشی نامید!

· ترجمه نکات مطرح شده توسط قانعی فرد در الحره:

  1. عصر جنگ سرد نیست.. ما دیکتاتوری بدتر از هیتلر قبل از 1945 آلمان داریم.
  2. مردم ایران خواهان تغییر رژیم است ... نسل جوان و شجاع تصمیم گرفته تا دیکتاتور ترین رژیم قرن بیست و یکم را سرنگون کند و ایدئولوژی ویرانگر خمینییسم هم در آستانه فروپاشی است.
  3. این یک اعتراض نیست ؛ صرفا این یک انقلاب فمینیستی و زنانه هم نیست ...این انقلابی علیه حکومت دینی آخوندها است. این یک انقلاب ضد رژیم بدون فروپاشی رژیم یا تغییر رژیم است. هیچ حقی برای هیچ موجودی وجود نخواهد داشت.
  4. زمان کوتاه است و تمام خواهد شد...و بایدن می تواند کمک مالی به اردوگاه ملاها را متوقف کند
  5. این استاندارد دوگانه بین اوکراین و ایران قابل تمایز و تشخیص است ، حمایت از اوکراین و نادیده گرفتن ایران غیرقابل قبول است.
  6. بایدن با انجام کارهای خوب این شانس را دارد که خوب عمل کند. وی می تواند خواسته ایرانیان را بشنود... باید در سمت راست تاریخ بماند که از گذار ایرانیان صبور و تنها، از استبداد دینی به دموکراسی حمایت میکند.
  7. محکومیت شدید سرکوب اعتراضات توسط رژیم توسط بایدن، عملاً ارزش چندانی ندارد. دو صد گفته چون نیم کردار نسیت. تاریخ باید بداند آیا بایدن برای دموکراسی مبارزه می کند یا برای جلب رضایت آخوندهای تروریست جنایتکار فعالیت دارد؟

مثلا پشیمانی اوباما چه ارزشی دارد... با این رسوایی چه بخششی ؛ زمانی که او میلیون ها دلار برای آخوندها فرستاد و آن ها هم آن را در تروریسم اسلامی خرج کردند.

  1. دموکرات‌های مستقر در کاخ سفید دوست دارند امکان تغییر رژیم را دست کم یا نادیده بگیرند. در مغزشان، از تغییر رژیم می ترسند. بایدن می تواند انقلاب ایران را تصدیق کند.. تغییر رژیم ، شیوه ای کارساز خواهد بود... بایدن به وضوح می تواند از تغییر رژیم واقعی به معنای واقعی کلمه و قاطعانه حمایت کند و رژیم ملاها را سرنگون کند.
  2. بایدن می تواند برای انزوای بیشتر، مذاکره با آخوندها را کلا تعطیل کند و خاتمه دهد و از آن دور شود.
  3. این بخش اساسی مشکل است. با اجرای تحریم های اقتصادی بیشتر، بایدن می تواند تمام کانال های اقتصادی رژیم تروریستی آخوندها را ببندد... آخوندهای وحشی نباید به پول دسترسی داشته باشند زیرا تروریسم را تامین می کنند.
  4. • ما 2 الگوی تاریخی داریم: اول. مشابه دوران گذار آفریقای جنوبی به دموکراسی در سال 1994 که در نتیجه اعمال سال 1986 بود. (تلاش های ریگان برای وتوی آن، قانون جامع ضد آپارتاید در سال 1986 توسط کنگره ایالات متحده به تصویب رسید. جو بایدن صدای پیشرو در سنا علیه آپارتاید بود. در 1976 جو بایدن به کنفرانسی در آفریقای جنوبی در اوج آپارتاید سفر کرد. جو بایدن از مخالفان برجسته آپارتاید آفریقای جنوبی بود و علیه کمک های دولت وقت ایالات متحده به رژیم مبارزه کرد.) / دوم : سناریوی جنگ داخلی. در غیر این صورت، بطور مشابه، منجر به جنگ 1992-1995 در بوسنی می شود که بعدها به مشارکت حیاتی ایالات متحده در میانجیگری توافقنامه صلح 1995 منجر شد.

( شروع دعوای لفظی باربارا سلاوین: عرفان، طرفدار جنگ هست و می خواهی سرباز آمریکایی، بکشانی ایران. باید دیپلماسی داشت برای دمکراسی / قانعی فرد: همه مقالات و کتابهای من هست . 1 کلمه نشان بده. مرا می شناسی و می دانی، فردی رئالیست هستم. اما مملکت و آب و خاک من است. نه تو ! و حالا هم دو حالت می شود، یا آفریقای جنوبی یا جنگ داخلی بوسنی. انتخاب با آمریکا. مُلای وحشی خونخواره، براحتی گم نمی شود!)

  1. بهترین کار این است که بایدن، در را بروی همه لابی گران طرفدار جنایتکاران رژیم مُلایان هواداران رژیم، بندد. آنها نان شان در خون و ننگ استمی فرمایی. درس دیپلماسی و دمکراسی اما به که؟ به مُلا؟ درست،مثل آموزش شطرنج به گوریل است. مسلما به شما اعتراض می کنم چون من ایرانی ام، و ایران، وطن و مُلک من است! لابی ها تهدید بزرگی برای مبارزان آزادی ایران هستند.
  2. دیدن هنرپیشه و شاعر در کاخ سفید و وزارت خارجه شاید قُمپُز شیکی باشد، خوب که چی؟ بهترست که برای تغییر رژیم با یک رهبر مورد اعتماد در خارج صحبت شود مانند ولیعهد یا شاهزاده رضاپهلوی. ایرانیان حالشان از سیاست دمکرات ها بهم می خورد! انقلاب ایران جای تروریست ۵۷ی،اصلاح‌طلبان و تجزیه‌طلبان نیست. راهگشایان خمینی و اصلاح‌طلبان (چپ اسلامی) جایگاهی در انقلاب ایران و آینده اش ندارند!
  3. همه ایرانیان از سیاست دولت بایدن در قبال ایران بسیار ناامید هستند. سیاست خارجی بایدن، دادن میلیاردها دلار به دشمن درجه یک آمریکاست. جمهوری اسلامی ایران تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا و متحدان آمریکا در جهان آزاد مانند اسرائیل است. این رژیم یک بازیگر منطقی و عقلانی نیست، بلکه یک رژیم مافیایی در صحنه سیاسی جامعه جهانی است.
  4. محور شرارت این روزگار فعلی ما، چین، ایران و روسیه است. ژیم ایران در مدار چین و روسیه قرار دارد. امروز هم جمهوری اسلامی، دارد اوکراینی ها را می کشد. پهپادهای تروریست های سپاه در اوکراین است. ایران با ارسال موشک های بالستیک دوربرد به جنگ روسیه دامن می زند
  5. در عرصه جهان، فضا هم خاکستری است فعلا، سعودی ها هم حامی مافیای فاسد اصلاح طلب ( چپ اسلامی) در آن رژیم یاغی هستند
  6. اگرچه بایدن تمایل و تمایل به مذاکره با ملاهای جنایتکار دارد، اما ... تروریست ها هیچ مشروعیتی برای مذاکره ندارند و این یک تلاش بی ثمر است
  7. او می تواند برای افزایش حمایت واقعی خود از انقلاب ایران تلاش کند. می تواند با کمک اطلاعاتی و حمایت سیاسی از مخالفان ایران حمایت کند.

  • · گفتگوهای قبلی با رسانه های عرب در ماه جاری :

الحدث : رستاخیزملی و کمک به تغییر رژیم - Gooya News

الحدث: تغییر رژیم حتمی است و چپ ها در پی ماتیک زدن به لب خوک هستند - Gooya News

الحدث : الحدث: پایان رژیم مُلایان/ رهبر مقبول آینده جنبش، شاهزاده(ترجمه در کپشن) - YouTube

الشرق: تغییر رژیم مُلایان، هدیه جوانان ایران برای قرن ۲۱ - Gooya News

الشرق : الشرق: حمایت از برجام یا تغییر رژیم / ترجمه در توضیح! - YouTube

نوشته های انگلیسی :



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy