Monday, Oct 17, 2022

صفحه نخست » تغییر رژیم مُلایان، هدیه جوانان ایران برای قرن ۲۱

qf_banner.jpgترجمه گفتگوی عرفان قانعی فرد با تلویزیون عربی الشرق:

این رستاخیز ملی، یک انقلاب است. جوانان ایران میخواهند به عُمر ساختار مُلاها پایان بدهند. نظام جمهوری اسلامی، هیچ مشروعیت و صلاحیت، محبوبیت و مقبولیتی در داخل و خارج از کشور ندارد.
نسل جوان، نیازی به این خون آشام های وحشی در حکومت و تفکر شوم خمینیسم ندارد. حکومتی با قداستی جعلی و مشابه نازی ها که برای بقایش در خیابان ها، آدم کشی میکنند.
شعارهای مردم را گوش بدهید. این نوع سرنگونی و تغییر رژیم در ایران - آن هم بدون کمک خارجی و با دست خالی به جنگ اهریمن رفتن-در تاریخ قرن ۲۱ بی نظیر است.
انقلاب ایران هم، زنانه و مردانه نیست؛ تروریست‌های بلوای۵۷ همراه خمینی، تجزیه‌طلبان و اصلاح‌طلبان حکومتی، پایگاه و جایگاهی ندارند! نسل جوان تصمیم اش را گرفته.
می دانید که رژیم مُلایان در ۱۹ اوت ۱۹۷۸، در ‎سینمارکس، ۴۸۸ انسان را سوزاندند و در ۸ سپتامبر ۱۹۷۸، در ‎میدان ژاله به کمک تروریست های فلسطینی، قتل و عام کردند.
امروز جنایت مُلایان ‎در زندان اوین، یادآور هلوکاست، اردوگاه آشویتس و کوره آدم سوزی است. وانگهی، در ایران، چماقداران مُلای وحشی، مردم را سلاخی میکند! و هزارها فیلم در جهان اینترنت پخش شد.
در تعریف این رستاخیز ملی می گویم که انقلاب است، چون اراده تغییر جوانان بر اراده سرکوب مُلای دیکتاتور وحشی غلبه کرده. ببینید ، ۱۸ بار از سال ۱۳۵۷ تا امروز، مردم ایران، قیام کردند و ۱۴ بار هم علیه استبداد شوم و منحوس خامنه‌ای بوده اند.
با تغییر رژیم و سقوط مُلایان، هم ایران و هم خاورمیانه رنگ آسایش و صلح را می بیند. پایان مُلای وحشی معنی خاصی دارد؛ یعنی پايان سلطه مُلا، پایان تروریسم اسلامی، پایان هلال شیعی و استبداد دینی در قرن ۲۱.
نسل جوان ایران با همین مقاومت و شجاعت، صدای انقلاب خود را به کاخ سفید رسانیدند. رئیس سی آی ای هم به درستی شنید. برخورد آمریکا و نهادهای امنیتی با ایران، اگر مانند اوکراین باشد، ممنون شان هم هستیم! تعامل با مُلای تروریست را رها کنند! دروغ لابی های چپ اسلامی ( اصلاح طلبان کهنه تروریست ) آدرس بیراهه است.
بایدن در ادامه ۱ ماه ادامه ستاخیز ملی ایرانیان متوجه شد که کوره راه جیمی کارتر و حسین اوباما، بیراهه است. توافق با مُلای تروریست حاکم بر قدرت و ثروت در ایران، به جایی نمی رسد.
بهتر است کاخ سفید هم هدف و مقصود جوانان در تغییر رژیم در ایران را درک کند. بیش از ۱۳۰ شهر ایران برخواسته اند. آیا کاخ سفید، قتل عام ایرانیان و جنایت تعمدی مُلای وحشی را نمی بیند؟ قطعا می بیند. دگر دوران حاشا گذاشته.
اگر در زمان بایدن، تغییر رژیم در ایران موفق شود، مهمترین پدیده قرن ۲۱ خواهد بود.
برادران عرب ما در کل خاورمیانه، هم خود را برای پدیده تغییر رژیم در ایران آماده کنند و هم صدای انقلاب جوانان وطن پرست- که پیام آور صلح و ثبات است- را بشنوند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy